leif harald Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Kommer ikke til og gjøre den skikkelig ferdig før neste år. Begynner offshore å da har jeg bedre tid og penger til resten som gjennstår. Om det var roald så nevnte det så var det vel jeg som sa til han at det ikke var så nøje pga de skjørtene men fattern sponset litt så jeg fikk sveist alt ruste før lakkeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kommer ikke til og gjøre den skikkelig ferdig før neste år. Begynner offshore å da har jeg bedre tid og penger til resten som gjennstår. Om det var roald så nevnte det så var det vel jeg som sa til han at det ikke var så nøje pga de skjørtene men fattern sponset litt så jeg fikk sveist alt ruste før lakkeringen. Viss du ikkje selge han då.. Kan ikke ta igjen hvem som sa det, men var noen som nevnte det for en god stund tilbake om noe sparkel og kanaler og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Ok, ikke vet jeg. Men nå er hvertfall alt rusta sveist. Hadde jo tatt en snarvei med bakplata også, men hele den ble også bytta. Så nå er bilen fri for rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Blir litt feil å sitte å disse ein bil i salgstråden om du ikkje har noke konkret å komme med.. Når Leif har sagt at bilen er rustfri så må du vel nesten ta ordet hans på det eller eventuelt snakke me sveiser.. Fælt så mange som disser denna bilen.. Syns bilen e blitt bra eg Leif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 sykt fin intr å bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 sykt fin intr å bytte? Nei inbytte er ikke så intrisant desverre siden jeg netopp har kjøpt ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2009 Denne tråen kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet Juni 16, 2009 Share Skrevet Juni 16, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg