spruddel Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Selger 4 Nokian Hakkapelitta i dimensjon 205/55R16 med hjulkapsler. Dekkene er kjørt ca. 15000 km og mønsterdybden er veldig god. Dekkene er minimalt slitt og meget gode å kjøre med. Selges p.g.a. plassmangel (har allerede nytt sett med vinterdekk og lettmetallfelger) Bilder kommer imorgen. Gi bud!
spruddel Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Her kommer bilder. Beklager at det kommer litt seint, men har hatt internettproblemer. Mønsterdybden er forresten ca. 7 mm, så det er masse igjen.
spruddel Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 På bilde nummer 2 kan man se en meget liten skade på høyre side av hjulkapselen. Ellers ser de nye ut
spruddel Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Stått på E46 320d ja. Dekkene er ikke slitt mer bak enn foran. Det er min far og mor som har kjørt med disse dekkene. Jeg kjøpte bilen i desember og har kjørt ca. 2500km på de vel. Og jeg har kjørt veldig forsiktig da jeg ikke kjører en bil til 5000,- og har mine første måneder på veien. Så dette er ikke dekk som har blitt sladdet med
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Fine å bruke til helgen på Rudskogen Burnedekk? Er det ingen som vil ha noen fine vinterdekk?!
spruddel Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Skrevet Juni 1, 2009 Det er meget bra mønster i dekkene, så vil tro de holder hvertfall 3 sesonger. Kommer an på kjøringen da selvfølgelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå