Gå til innhold

SOLGT SLETT

ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut en Bmw M3 for en bekjent som ikke trenger denne bilen lenger, på grunn av huskjøp.

Helt orginal M3 som IKKE er ombygd, altså motormessig er den helt ORGINAL!.

Påkostet rundt 40000,- Meget pen i lakken, ingen riper osv. Hel og pen innvendig. 1994 M3 Coupe. Den ble bruktimportert av forrige eier som min kjøpte den av. Servicehefte følger med! (FELGA PÅ DE FØRSTE BILDENE FØLGER IKKE MED)

Motor: 3.0 L 286hk

Kilometerstand: 161.000

Følgende deler er byttet det siste året.

Alle stag/foringer i forstilling

Dempere bak

Foringer i bakstilling

Turtallsgiver. Coiler, Vannpumpe Bensinpumpe.

Slanger til bensin tilførsel bakkant motor. (de tørker ofte inn og lager mye kål)

Hydraulisk stammer og øvre guide til reg kjede.

Toppdekselpakning, samt en rekke ting som er småtteri men ofte lager problemer på M-3

Grunnen til at dette er byttet er mest for å holde bilen optimal da dette er ekte vare. Derfor er alle deler byttet med original,

Ikke masse tuning deler som er fancy men ikke av særlig interesse for kjennere.

Prisen ferdig prutet er 185000,-

Kontakt : 48 11 90 00

MVH Sindre :)

Bilen står i Tolvsrød Vestfold (Tønsberg)

2148668.jpg

zt9auh.jpg

m9vsdl.jpg

jrwqd5.jpg

15gpn60.jpg

34oo9wz.jpg

xmuc87.jpg

mv16yg.jpg

2ibfe36.jpg

53ptg6.jpg

25f3fuv.jpg

108gtv9.jpg

jv4whw.jpg

258um93.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt orginal M3 som IKKE er ombygd, alt på denne bilen er orginalt.

2148668.jpg

følger de org m3 felgene med, er det M double spoke, M double spoke 2, eller M contour 2 som følger med.

Kan være interessert i bilen, baklyktene på bilen er vel ikke orginale, men de gjorde seg. Passet godt i sammen med fargen på bilen.

det har vært brukt 40000 på bilen, hva har det blitt brukt på, og kan det dokumenteres med kvitteringer osv?

bilder av interiør og motor er svært ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt feil å skrive at alt er originalt, når man bare ved å se på noen bilder, kan se at bilen har uorginale felger, baklykter, senkesett, og at hjulbuene bak er valset.

Så ellers ut som en grei bil, med en flott farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det denne som røyk en vanos paklning og sølte olje på våler treffet til bmwccn i fjord? hvis det er den kan jeg kanskje være intr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det denne som røyk en vanos paklning og sølte olje på våler treffet til bmwccn i fjord? hvis det er den kan jeg kanskje være intr

Det er nok samme bilen ja :) Kjenner eier, hyggelig kar som har tatt godt vare på bilen. Syns det er rart denne bilen ikke blir revet vekk til den prisen.

- Ønsker eier lykke til med salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er den ja. men da så:) den gikk for 160 i sommer den.. bør være noe å gå på da. jeg fikk tilbud om å kjøpe denne for den summen dagen etter jeg hentet e30`n :( får ringe dagens eier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...