Fixfax Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Felgpakka er sikkert veldig bra i forhold til pris. sharif kan sikkert fikse jævlig bra felger, men da koster det. syns folk som kjøper en slik felgpakke og tror de kan drive med banekjøring er smånaive, blir som og kjøpe rådelager til banemotoren. pleier og være slik at man får det man betaler for, gå til en bmw forhandler og få pris på kun dekka som kommer med denne felgpakka. koster sikker 5500 for alle 4 eller noe
Simpel Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Nettopp. En får hva en betaler for, jeg mener det er greit at det går an å få nye felger og dekk til 6000. Som til alt overmål ser litt tøffe ut Passet meg bra ifjor da noen hadde stjålet sommerfelgene mine og jeg måtte ha nytt veldig fort.
Gjest Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Litt OT, Dekklåven handler jeg ikke lengre av.. Når de legger på dekk på møkkete felger, så de måtte balanseres 2 dager etter når jeg vaska felgene.. det er lite profft.. er vel gankse normalt at de kjører felgene igjennom vaskemaskina før de legger på. Hva forventer du? at de er slaver? de hadde sikkert vaska felgene dine, om du hadde bedt dem gjøre det, men da måtte du også betalt for det. Hvorfor vaska ikke du dem først? hvis de hadde vaska alle felgene med dritt inni, hvor mange timer i uka tror du det hadde tatt? og hvor mange tror du faktisk hadde betalt for den servicen? ene og alen din feil etter mitt synspunkt, men det er nå meg da, aldri vært der før så jeg vet ikke Mener det skal være normal prosedyre, om resultatet av arbeidet dems skal bli bra.. Verkstedet jeg bytter felger og dekk på arbeidsbilen min gjør det. Eng`s bil og deler gjør det, som er en annet verksted like i nærheten. bilen ble faktisk vaska før jeg dro dit, men om du har sett veien til verkstedet dem så kan du tenke deg selv..
Fixfax Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 ja de kan gjøre det som en normal prosedyre sikkert, men da blir de ikke lengre best på pris om de er det. men om du ikke vil dra dit mer er jo det opp til deg
Wacman Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 Sharif can suck my blog. Han prakker billigdrit på kundene selv når de ikke trenger. For all del, mange kunder og det som funker for noen funker kanskje ikke for andre. Det skal allikevel nevnes at vi har hatt et par smartasses som har hentet ny bil,men insistert på å ordne hjul selv,for deretter å komme med et sharif-sett. Det de glemmer å si der oppe,er at navet ikke er riktig borret,så man trenger ringer,pluss at det kreves egne bolter,da originalboltene ikke går gjennom hullene i felgen. Jalla er opp til hver enkelt,men når det passer så dårlig at man nesten må frem med slegge,gaffateip og spacere,da kan man heller drite i det.
Fixfax Skrevet Juli 11, 2010 Skrevet Juli 11, 2010 hva kan man si, han er en god selger, er jo opp til hver enkelt om man vil handle der eller ikke. går ut ifra at du jobber som bil klargjører eller noe sånt, om det ikke passer bolt on må nok kunden betale for og sette dem på bilen?
kamro Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Idiotisk å diskutere og si at han har så dårlige felger og dekk, man får det man betaler for, hvorfor har han så jævlig mye kunder hele tiden?, kanskje fordi de fleste normenn tenker pris før kvalitet!, liker man ikke felgene og dekkene hans handler man bare andre steder enkelt og greit. Jeg foretrekker kvalitet fremfor pris og jeg handler andre steder. FOLKENS MAN FÅR DET MAN BETALER FOR!
Positiv Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Hei Kjøpte følgende felgpakke hos Sharif, den 23.05.09 Felger 9" dekk 225x45x17, senterringer av metal, og bolter. For den nette sum av kr.4.580,- Og hentet de hos en speditør i Drammen, ca. to uker etter bestilling. Og slik ser hjulpakken ut i dag. Den sorte lakken har ikke flasset av noen steder, og det samme gjelder for chromen. Noe riper er det jo lett og få ved inngangen til hjulboltene. Men det er jo normalt, hvis man bruker luft trekker. Så bruk hjulvinne, og hold deg unna kantene ved inngangen på felgene. Og gjør jobben selv, da en dekkskifter, ikke tar slike hensyn. Men uansett når man kjører med aluminiumsfelger, må man til en viss grad planlegge kjøringen, unngå de værste hull og ugjevnheter i veien. Mvh Bent
JarleGa Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Har de felgene som ble vist i første post her, på E46`n. Er på andre sessongen nå og er fremdeles storfornøyd, ingen flassing, kast eller noe.
JarleGa Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Har de felgene som ble vist i første post her, på E46`n.Er på andre sessongen nå og er fremdeles storfornøyd, ingen flassing, kast eller noe. kan legge til att eg knakk "overgangs pipene" som følger med. Tok en telefon og forklarte hva som hadde skjedd, og 3-4 dager etter så lå det 4 nye i posten, kostet meg NADA!
Fixfax Skrevet Juli 12, 2010 Skrevet Juli 12, 2010 Jeg tror at sharif ordner opp meget kvikt om noe sku gå sheis innenfor rimlig tid, da det koster han alt for mye og få slik kritikk over nettet. jeg hadde ikke vært redd for og kjøpe slike til bruksbilen, ser jo meget bra ut. men derimot, sku jeg kjørt rally hadde valget vært et annet, men til den prisen der kan man jo bytte felger en gang i året også da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå