Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Min historie: men da satte bilen seg fast, bakhjula tok ikke tak i det heletatt, så jeg låste bilen å lot den stod parkert der for å gå til de heller , var ikke så langt unna.. Så dro jeg til de å drakk vi dro til byen på tur hjemover tenkte jeg over bilen som stod parkert og jeg turte ikke la den stå der over natta itilefellet noen skulle gjøre noe faenskap og jeg hadde dyr stereo osv i bilen så jeg gikk tilbake til den, ringte falck og satte meg inn i bilen for å vente på de, så de kunne taue den.

Har med meg en kamerat som "var med når vi skulle snu bilen og den satt seg fast og vi gikk derfra. før vi startet å drikke tidligere på kvelden" han kan bekrefte det i avhøret

Politiet visste ikke at bilen satt fast. (kun falck)

Hva tror dere?

Jeg tror at bilen burde vært kald om dette sjedde før du gikk til din kompis, drakk, ut på byen og hjemover. Begynner nesten ligne tilsvarende sak for ei uke siden dette. Som sagt tidligere skaff deg en advokat.

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Min historie: men da satte bilen seg fast, bakhjula tok ikke tak i det heletatt, så jeg låste bilen å lot den stod parkert der for å gå til de heller , var ikke så langt unna.. Så dro jeg til de å drakk vi dro til byen på tur hjemover tenkte jeg over bilen som stod parkert og jeg turte ikke la den stå der over natta itilefellet noen skulle gjøre noe faenskap og jeg hadde dyr stereo osv i bilen så jeg gikk tilbake til den, ringte falck og satte meg inn i bilen for å vente på de, så de kunne taue den.

Har med meg en kamerat som "var med når vi skulle snu bilen og den satt seg fast og vi gikk derfra. før vi startet å drikke tidligere på kvelden" han kan bekrefte det i avhøret

Hva tror dere?

Jeg tror at bilen burde vært kald om dette sjedde før du gikk til din kompis, drakk, ut på byen og hjemover. Begynner nesten ligne tilsvarende sak for ei uke siden dette. Som sagt tidligere skaff deg en advokat.

Han startet vel bilen for å varme seg til falck kom:P

Skrevet

Hva tror dere?

Ja veit, dette med motoren som er problemet. Men var Kun den ene betjenten som faktisk sjekket dette.. Om det faktisk er nok eller ikke veit jeg ikke :?

Skrevet

Blir bare synsing videre egentlig å mene noe. Håper om du forteller sant nå, deg lykke til iallfall.

Skrevet

Haha, du har seriøse brister i historien din...

Promillekjøring har jeg ingenting til overs for...

Lykke til.

Skrevet

trenger ingen moralpreken.

men hva slags brister i historien mente du?

Ja ja vi har våre tvil kansje.

Skrevet

Tror du vi er dumme?

Trenger ikke akkurat mye aktivitet oppi topplokket for å skjønne at du ikke er så "uskyldig" som du prøver fremstå...

Skrevet
Tror du vi er dumme?

Trenger ikke akkurat mye aktivitet oppi topplokket for å skjønne at du ikke er så "uskyldig" som du prøver fremstå...

.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...