Gå til innhold

Photoshoot - Monica´s M3

Anbefalte innlegg

Flink gutt Petter. Ser bra ut det der. Men Pål kommer vel aldri til å få bilen på veien i år. Så det må nok bli shoot med ham neste år! Hehehe

Får ta noen String-Pål bilder da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vidvinkel er fantastisk altså..

Brukte du stativ her? Ser lukkertiden er relativt rask på noen av de...

vidvinkel rocker :) brukte stativ ja ;)

Relativt fersk som hobby fotograf, og pleier å se for meg åssen jeg ville hatt innstillingene og hvordan jeg ville tatt bildet.. Kjempefint med Exif info! Takk skal du ha..

Og ja, Vidvinkel linse er neste ut nå.. Får merkelige dimensjoner på bildet, men når du tar de slik du gjør, så blir det absolutt interessant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink gutt Petter. Ser bra ut det der. Men Pål kommer vel aldri til å få bilen på veien i år. Så det må nok bli shoot med ham neste år! Hehehe

Har jo 1 bilde hvor han poserer ekstremt sexy på en stol... Ble vel for drøyt å legge ut her. ;)

Eller verste fall; kanskje folk trur det er MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo 1 bilde hvor han poserer ekstremt sexy på en stol... Ble vel for drøyt å legge ut her. ;)

Hvem poserer? Petter? Tipper det ble sexy ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Han glemte stringen vistnok... hmm

Relativt fersk som hobby fotograf, og pleier å se for meg åssen jeg ville hatt innstillingene og hvordan jeg ville tatt bildet.. Kjempefint med Exif info! Takk skal du ha..

Og ja, Vidvinkel linse er neste ut nå.. Får merkelige dimensjoner på bildet, men når du tar de slik du gjør, så blir det absolutt interessant...

Sigma 10-20mm <-- anbefales ;)

hehehe har sendt det til han nå... kanskje han legger det ut selv?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅL! hehe jeg poserer stortsett bare bak cam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅL! hehe jeg poserer stortsett bare bak cam

Ah! Så Pål var med dere. Hehe. Da skjønner jeg. Koblet ikke den med en gang. Vi får lage en egen side med String-Pål da. Samle opp litt snacks og legge ut. Begynne å selge capser, kopper mm. Bra forretningsidé!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Så Pål var med dere. Hehe. Da skjønner jeg. Koblet ikke den med en gang. Vi får lage en egen side med String-Pål da. Samle opp litt snacks og legge ut. Begynne å selge capser, kopper mm. Bra forretningsidé!

jeppers! han ville prate bmw, så han slang seg på! (les: jeg måtte hente han i skogen først)

skulle jaggu vurdert en string-pål kopp! hehe

vet ikke helt om vi kan vente oss at han legger det ut selv. Når du viste han bildet mumlet han jo bare "faaaen..."

Så du må nok gjøre det Petter :)

får værra litt snill væh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, ihvertfall de jeg får opp!

Ser ut som serveren sliter en smule...

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Apache/1.3.37 Server at drunkendonut.com Port 80

Får det på ca. halvparten av bildene i det første innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...