SigurdE36 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om min første bil. Bilen er en E36 320 coupe 1996, som har gått 150000km, fargen er montreal blue. Jeg kjøpte bilen fra en bruktbilbutikk på Råde, i oktober 08. Bilen ble tatt inn fra Tyskland i år 2000, og har hatt to eiere i norge. Når jeg kjøpte den hadde tidligere eier satt på m-tech defuser bak og DTM efektpotte. Etter et uhel i vinter har jeg montert m-tech front og satt på xenonlys med angeleyes og sorteblinklys foran. Vidre tenker jeg og sette på m-tech sidesjørt, m-tech lister og kjøpe Forged M Double Spoke felger. Jeg har også vurdert å bytte efektpotta, vet ikke helt om jeg liker DTM stussene. interiøret er ikke så spenende, mørk velour seter, men den har 18 tasters kjørekomputer og digitalt air condition. Kom gjerne med ideer om hva jeg kan gjøe med bilen. Hva som har blitt gjort: - Original M-plast rundt hele - Dobbel supersport eksos - Originale M double spoke BMW Motorsport felger - Sort 3.2 Vader interiør, med sort taktrekk - Jenhart sound lydanlegg + basskasse og forsterker - Bilstein b12 dempere med Eibach 35/30mm fjærer - Originale frontlykter + oransje blinkere foran - +++ Planer fremover - Vedlikeholde bilen Slik den ser ut nå: Slik så den ut når jeg kjøpte den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Denne var jo fin! Sideskjørt og lister, samt litt senk så er du der:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 så fin ut den ja. Bildene tatt i stovner p-hus?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 fin bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Senk, gutten - senk, senk, senk Ellers - fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 senk den og få noen pene felger 3 delte kler denne bilen nydlig,M speil og du har ein bil som er kjempe fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Bra dere liker bilen min, er veldig fornøyd sjæl. Hører dere sier jeg bør senke bilen, så får vell vurdere det også, men felger først så fin ut den ja. Bildene tatt i stovner p-hus?? Bildene er tatt på vinterbro, men disse p-husene er jo så like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 senk den og få noen pene felger 3 delte kler denne bilen nydlig,M speil og du har ein bil som er kjempe fin. liker egentlig m3 motorsport felgene best, men hvilke 3delte felger tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Fin bil du har der Senk den litt il ja Pass godt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Nydelig farge og meget pen bil. Som alle andre sier, så kriker den etter senking og feite felger. Har du vurdert Goldline fra GS? Hadde blitt knallbra med den fargen du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 Nå har jeg fått kjøpt meg motorsport felgene og de er orginale og plukket rett fra en M3. Må få tatt noen nye bilder snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Nå har jeg fått kjøpt meg motorsport felgene og de er orginale og plukket rett fra en M3. Må få tatt noen nye bilder snart. smidde? da er du vel litt fattig nå ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2009 ifølge han jeg kjøpte de av er de smidde, hvordan ser jeg det egentlig? Ga 10lapper får fem felger med gode goodyear dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 da vil jeg nok tippe de er smidde, det skal stå noen nummer inni dem, og så skal de være lettere enn vanlige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Clean bil du har fått deg! Ser du har gått samme rute som meg og skaffet deg motorsport felger! Fin oppgradering det Montrealblau FTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå