bmwkizn Skrevet Mai 12, 2009 Share Skrevet Mai 12, 2009 utrolig pen bil så litt kaldt ut å kjøre nedcab,a med all snøen i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Mai 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2009 Ble nice denne Takk. Jeg må få se din bil i RL en gang! Lækkert Bare LED baklys nå Takk, jeg vurderer å kjøpe led baklykter ja men må nesten fikse noe små skader først. Nå ser'n bra ut Ingen bilder av baken!? Takk og takk for hjelpen. Jeg skal prøve å få tatt nye bilder med speilrefleks kamera. utrolig pen bil så litt kaldt ut å kjøre nedcab,a med all snøen i bakgrunnen Tusen takk, det var faktisk veldig varmt men snøen hadde ikke blitt helt borte ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Ble nice denne Takk. Jeg må få se din bil i RL en gang! Kan nok fikses snart det vettu Snakka litt med Alex88 at dere pleier og ha noen kvelder med litt kjøring og div, så slenger meg med der engang regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Nå ser'n bra ut Ingen bilder av baken!? Takk og takk for hjelpen. Jeg skal prøve å få tatt nye bilder med speilrefleks kamera. Gjør det, også setter du på splitterne på fronten din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 Fikk en gigantisk grevling i fronten i går kveld. Han tok med seg en god del av M3 fronten min med høyre tåkelys med xenon kitet og skjermene i hjulbuen. Vel vel, Bordern kjørte over en grevling selv på den samme strekningen for noen år siden med en X5. Men da ikke noe skader. (på bilen hvertfall hehe) Uansett bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Det var litt av en branne! Vær bare glad det ikke var noe større Men jeg tenker det smalt godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2009 Fikk igjen bilen i dag fra verksted da. Ny M3 front med nye tåkelys lakkert diverse andre små skader osv, samt nytt hvit bremselys. Så gikk det 20m fra verkstedet så gikk et eller annet i stykker i understellet. Han fra falck trodde det var noe med drivakselen. Så fikk nyte bilen min i 2 min så var det over i moderns A klasse igjen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Off..snakk om uflaks jaja..du får stoppe ut grevlingen å ha den i garagen som minne hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 Selger nå min bmw info: 2001 320Ci Cab Automat km: 155000 Har nettopp bestilt nye fjærer bakk (Eibach) og nye skiver/klosser (M-tec) Skal også ta Inspektion 2 servisen Bagasjelokket er byttet pga rust og tatt å ny lakkert noe ripper også. Bilen er 95% strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Fargen på lyset her er jo bra det, men er vel litt risky angående lovligeheten med det.. derfor jeg hadde håpet på å finne 4300 K temp til AE og grøftelysa kjipern med den grevlingen.. traff en med gamlebilen selv.. men den hadde ikke noe lav styling, så ingen "skader" da heller.. men smalt godt! og en av de som satt på var sånn dyreverner! hehe.. hun var i sjokk resten av den bykvelden:p Ellers må jeg si at din bil gir meg lysten tilbake på en cab istedenfor.. hardtop er jo kjekt som f, og ser pent ut på det karosseriet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Fargen på lyset her er jo bra det, men er vel litt risky angående lovligeheten med det.. derfor jeg hadde håpet på å finne 4300 K temp til AE og grøftelysa kjipern med den grevlingen.. traff en med gamlebilen selv.. men den hadde ikke noe lav styling, så ingen "skader" da heller.. men smalt godt! og en av de som satt på var sånn dyreverner! hehe.. hun var i sjokk resten av den bykvelden:p Ellers må jeg si at din bil gir meg lysten tilbake på en cab istedenfor.. hardtop er jo kjekt som f, og ser pent ut på det karosseriet der. Takk takk, Får hele tiden god tilbakemelding på looken til bilen min. (får tilogmed tumbs up fra ukjente ungdom jeg kjører forbi.) Synd jeg trenger en billigere bil å pendle til skolen med Broren min kjørte over en grevling på samme veien noen år før men da med en X5. 0 skadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 utrolig feit cabe! bare lurte på en liten ting... de xenon grøftelysene hvordan så pærene ut? (hb4) som var sånn vri pære som var formet i en slaks L form? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Hei Sorry for jeg henger lenge etter bilen er vel sikkert solgt og alt...men hadde bare et lite spørsmål, hvor var det du kjøpte M3 fronten? har en E46 cab selv men holder på og leite meg i hel etter M3 front hadde satt kjempe pris på om du hadde gitt meg et svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Kan være at tråden er for lengst glemt, send en PM til han istedenfor. Kan hende du får raskere svar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Kan være at tråden er for lengst glemt, send en PM til han istedenfor. Kan hende du får raskere svar da kan godt være det tenkte jeg ikke skulle prøve og trenge meg formye på btw takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå