Gå til innhold

2001 320Ci Cab

Share

Anbefalte innlegg

Ble nice denne 8)

Takk. Jeg må få se din bil i RL en gang!

Lækkert :)

Bare LED baklys nå ;)

Takk, jeg vurderer å kjøpe led baklykter ja men må nesten fikse noe små skader først.

Nå ser'n bra ut 8) Ingen bilder av baken!? :o

Takk og takk for hjelpen. Jeg skal prøve å få tatt nye bilder med speilrefleks kamera.

utrolig pen bil :)

så litt kaldt ut å kjøre nedcab,a med all snøen i bakgrunnen :)

Tusen takk, det var faktisk veldig varmt men snøen hadde ikke blitt helt borte ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fikk en gigantisk grevling i fronten i går kveld. Han tok med seg en god del av M3 fronten min med høyre tåkelys med xenon kitet og skjermene i hjulbuen. Vel vel, Bordern kjørte over en grevling selv på den samme strekningen for noen år siden med en X5. Men da ikke noe skader. (på bilen hvertfall hehe)

Uansett bilder:

ci580mrkvt9s8n6a80xz.jpg

ez7mzd1tzxlnh93wo939_thumb.jpg

sboxnt9q4llnrgzobjwz_thumb.jpg

tas668ddyg1v22laj50z_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Fikk igjen bilen i dag fra verksted da. Ny M3 front med nye tåkelys lakkert diverse andre små skader osv, samt nytt hvit bremselys.

Så gikk det 20m fra verkstedet så gikk et eller annet i stykker i understellet.

Han fra falck trodde det var noe med drivakselen. Så fikk nyte bilen min i 2 min så var det over i moderns A klasse igjen :S

8hxrk0n6yxqn3y9jmhv2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Selger nå min bmw info:

2001 320Ci Cab Automat

km: 155000

Har nettopp bestilt nye fjærer bakk (Eibach) og nye skiver/klosser (M-tec)

Skal også ta Inspektion 2 servisen

Bagasjelokket er byttet pga rust og tatt å ny lakkert noe ripper også.

Bilen er 95% strøken

tfkpbcvcbpmvhwly9n3u.jpg

p3nlamitu50t0zrjp069.jpg

vc8hh76g7rakjt1aixmr.jpg

qnnkwuejluqbwy0srus8.jpg

6rba52cb1ytxrmx9inc3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Fargen på lyset her er jo bra det, men er vel litt risky angående lovligeheten med det.. derfor jeg hadde håpet på å finne 4300 K temp til AE og grøftelysa :P

kjipern med den grevlingen.. traff en med gamlebilen selv.. men den hadde ikke noe lav styling, så ingen "skader" da heller.. men smalt godt! og en av de som satt på var sånn dyreverner! hehe.. hun var i sjokk resten av den bykvelden:p

Ellers må jeg si at din bil gir meg lysten tilbake på en cab istedenfor.. hardtop er jo kjekt som f, og ser pent ut på det karosseriet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen på lyset her er jo bra det, men er vel litt risky angående lovligeheten med det.. derfor jeg hadde håpet på å finne 4300 K temp til AE og grøftelysa :P

kjipern med den grevlingen.. traff en med gamlebilen selv.. men den hadde ikke noe lav styling, så ingen "skader" da heller.. men smalt godt! og en av de som satt på var sånn dyreverner! hehe.. hun var i sjokk resten av den bykvelden:p

Ellers må jeg si at din bil gir meg lysten tilbake på en cab istedenfor.. hardtop er jo kjekt som f, og ser pent ut på det karosseriet der.

Takk takk, Får hele tiden god tilbakemelding på looken til bilen min.

(får tilogmed tumbs up fra ukjente ungdom jeg kjører forbi.)

Synd jeg trenger en billigere bil å pendle til skolen med :(

Broren min kjørte over en grevling på samme veien noen år før men da med en X5. 0 skadde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 4 months later...

Hei :) Sorry for jeg henger lenge etter bilen er vel sikkert solgt og alt...men hadde bare et lite spørsmål, hvor var det du kjøpte M3 fronten? har en E46 cab selv men holder på og leite meg i hel etter M3 front :( hadde satt kjempe pris på om du hadde gitt meg et svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...