Ellingsen B. Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Disse er orginale og er i alu/stål Noen riper, men ingen skader. Pris 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Jeg tar dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Jeg tar dem! Tar mål av de i morgen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Driv3r Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Viss ikkje larsegutt har kjøpt dei, så kjøper eg dei. Har Hartge Classic 2 felger, so det burde vel passe?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Viss ikkje larsegutt har kjøpt dei, så kjøper eg dei.Har Hartge Classic 2 felger, so det burde vel passe?. De bør vel det. Det er orginale kopper som jeg kjøpte i Tyskland. Hadde tenkt å bruke de på hartge kopi felgene, men felga ble solgt før jeg fikk koppene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Solgt? vist ikke send med ditt kontonr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Solgt til meg ja....men du kan få kjøpe mine gammle visst du vil... Men der er det et par stk av de som har noen riper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Ja er intresert. Kunne du ha sendt meg bilde av de til nortech@online.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Får ikke tatt bilde før neste uke engang pga utreist i jobb sammenheng, but will do..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå