Gå til innhold

98 mod e36 sedan 316Imed M43 motor til salgs

Jette
 Share

Anbefalte innlegg

Selger eller tar innbytte på min 1998 sedan 316I E36 med M43 motor. Fin som både voksenbil og ungdomsbil

HAR OG STYLING TIL BILEN SOM KAN FØLGES MED MOT TILLEG..

Baklyktene stemmer ikke overends med de på bilen,har kjøpt nye:)og noen tøffere felger..

Jeg har skiftet lykter framme, de org var smeltet og siden jeg måtte ha nye spanderte jeg på meg noen dyrere og tøffere lykter framme og Baklykter, 40/40 senkesett,dempere og fjørene, skiftet og foringene,bærearmene, og har kjøpt effektannlegg, og har montert et heftigt luftfilter M.M husker ikke alt i slengen.

Bilen har hatt 2eiere før meg, han første var ordføreren på Randaberg og 2 eier en mann 40+

Bilen er kjørt 192,000.. Var kjørt 152,000 da jeg kjøpte den i mars i fjor, grunnen til høy kmh er flerne turer til sverige og rundt om i sverige og mange turer opp til stord og tilbake til stvg i helgene.

Sjapp oppsumering av det jeg husker

-Godkjent bilalarm

-Sentral lås

-40/40 senkesett

-Effektanlegg

-Har skinnseter forran,men skulle og bestille bak,men har ikke gjort dette ettersom jeg vil selge den nå

-ABS

-Airbag

-Aircondition

-Alu. felger ( 4 Stk NYE Sommerdekk)

-Antispinn (knapp som du kan ta antispinn av og på)

-EU-godkjent til 30 nov 2010

MINUS med bilen!!!!

Noe rust her og der

Viftemotoren på Airconditionen er gåen,men kan skaffe ny for 2000,- Men gidder ikke og skifte det ved eventuelt salg,Selger bilen billig mye pga viftemotoren. Den gamle vifta er tatt ut og den nye er klar til og settes inn..

Er vell det jeg kom på i farten, ikke vær redd for og ta kontakt,enten om det er spørsmål eller bare er nysjerrig,helst SMS.

BILER AV HVORAN LYKTENE SER UT ELLER BEDRE BILDER KAN SENDES PÅ MMS

i0hsgwu6ka2auw11oz7a.jpg

Før jeg skiftet ut felgene og alle lyktene

occgmmrf86wene18h6ie.jpg

6e8g68ojqi817s4hzezr.jpg

Tenkte meg rundt 42 lapper for denne

Kontakt meg på tlf 93238283,helst SMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

superbeetle: Hvorfor ikke kommentere noe du har lyst og kjøpe? Istedenfor og være småspydig, kunne helt sikkert finne noe på din bil jeg syns eg galstygt,men driter helt ærlig i din bil, så konsentrer deg om de tinga du er intrs i,og ikke omvendt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...