Gå til innhold

E34 535ia selges.. 24 000,-!

furis81
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
heisann... er den e34 din i kjørbarstand? hadde du turt og tatt en tur fra herøy til telemark med den lissom? og hva må gjøres med bilen nå? for og få den bra?

Hei

Ja bilen har vært i daglig bruk helt til sist uke.. da kjøpte jeg meg en ny e46. :)

framdekken er noe slitne.

Det er vell det som er ille på den.

og den fusker litt over drive i D. når man ligger i 80-90 ihvartfall. setter men girkassen i 3. gir.. så fungerer den optimalt.

jeg tror filteret er tett.. jeg hadde på rens på kassa.. da funket den helt fint helt til jeg skiftet olje :(.da bjunde den å fjuske i 4 gir igjen.. :(

legger seg da i overdrive.. å så tilbake. mye!

Så jeg vurdere og skifte filteret for å få dette iorden.! Skal sjekke litt pris på dette..

Drar jo straks opp interessen sikkert for bilen.. er ett par stk. som er innteresert nå. men dem bor ikk her dem heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann... er den e34 din i kjørbarstand? hadde du turt og tatt en tur fra herøy til telemark med den lissom? og hva må gjøres med bilen nå? for og få den bra?

Hei

Ja bilen har vært i daglig bruk helt til sist uke.. da kjøpte jeg meg en ny e46. :)

framdekken er noe slitne.

Det er vell det som er ille på den.

og den fusker litt over drive i D. når man ligger i 80-90 ihvartfall. setter men girkassen i 3. gir.. så fungerer den optimalt.

jeg tror filteret er tett.. jeg hadde på rens på kassa.. da funket den helt fint helt til jeg skiftet olje :(.da bjunde den å fjuske i 4 gir igjen.. :(

legger seg da i overdrive.. å så tilbake. mye!

Så jeg vurdere og skifte filteret for å få dette iorden.! Skal sjekke litt pris på dette..

Drar jo straks opp interessen sikkert for bilen.. er ett par stk. som er innteresert nå. men dem bor ikk her dem heller..

Blir kjapt mer interesant da ja ;-) men det kan jo være en føler eller no lignans og da, en elektronisk feil eller no lignans...

Hva følger med bilen a? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...