furis81 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 må ha ett kjørbart objekt om d blir bytte nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 har du bilen enda??har en 320i e30 cab som du kan få i bytte til en rimelig pris.med penger imellom selfølgelig :)bilen er eu godkjent å i kurrant bruksstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Mai 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2009 ingen cab takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juni 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2009 HAr nå fått mej en lang nøkkel ripe på siden og automat kassen fusker avogtil i 4 gir.. så jeg sett ned prisen til 27 000,- Løp å kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 kan ta denne som delbet på min e36 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 kan ta denne som delbet på min e36 m3 med inbytte pris på 175 000 ? hehe.. eller 120 000 i mellom?? jeg har enda ikke fått noen bilder på hotmailen.. mulig mailene er for store.. kan du prøve å sende til: furis81@start.no ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 140 + din. bilder sendt til start mailen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet August 2, 2009 Forfatter Share Skrevet August 2, 2009 NY PRIS : 25 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet August 9, 2009 Forfatter Share Skrevet August 9, 2009 ingen som vil ta vare på en gammle sliter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet August 11, 2009 Share Skrevet August 11, 2009 heisann... er den e34 din i kjørbarstand? hadde du turt og tatt en tur fra herøy til telemark med den lissom? og hva må gjøres med bilen nå? for og få den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet August 12, 2009 Forfatter Share Skrevet August 12, 2009 heisann... er den e34 din i kjørbarstand? hadde du turt og tatt en tur fra herøy til telemark med den lissom? og hva må gjøres med bilen nå? for og få den bra? Hei Ja bilen har vært i daglig bruk helt til sist uke.. da kjøpte jeg meg en ny e46. framdekken er noe slitne. Det er vell det som er ille på den. og den fusker litt over drive i D. når man ligger i 80-90 ihvartfall. setter men girkassen i 3. gir.. så fungerer den optimalt. jeg tror filteret er tett.. jeg hadde på rens på kassa.. da funket den helt fint helt til jeg skiftet olje .da bjunde den å fjuske i 4 gir igjen.. legger seg da i overdrive.. å så tilbake. mye! Så jeg vurdere og skifte filteret for å få dette iorden.! Skal sjekke litt pris på dette.. Drar jo straks opp interessen sikkert for bilen.. er ett par stk. som er innteresert nå. men dem bor ikk her dem heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 140 + din. bilder sendt til start mailen'haha, på en bil du kjøpte til 70.000 ? www.svindel.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet August 13, 2009 Share Skrevet August 13, 2009 heisann... er den e34 din i kjørbarstand? hadde du turt og tatt en tur fra herøy til telemark med den lissom? og hva må gjøres med bilen nå? for og få den bra? Hei Ja bilen har vært i daglig bruk helt til sist uke.. da kjøpte jeg meg en ny e46. framdekken er noe slitne. Det er vell det som er ille på den. og den fusker litt over drive i D. når man ligger i 80-90 ihvartfall. setter men girkassen i 3. gir.. så fungerer den optimalt. jeg tror filteret er tett.. jeg hadde på rens på kassa.. da funket den helt fint helt til jeg skiftet olje .da bjunde den å fjuske i 4 gir igjen.. legger seg da i overdrive.. å så tilbake. mye! Så jeg vurdere og skifte filteret for å få dette iorden.! Skal sjekke litt pris på dette.. Drar jo straks opp interessen sikkert for bilen.. er ett par stk. som er innteresert nå. men dem bor ikk her dem heller.. Blir kjapt mer interesant da ja men det kan jo være en føler eller no lignans og da, en elektronisk feil eller no lignans... Hva følger med bilen a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Nytt oljefilter er bestillt.. Mulig jeg shiner opp litt mere og setter opp prisen igjen.. legger den ut på autodb og..! har aldri legt den ut for salg annet enn her fordi jeg igrunne har hadd bruk for bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg