Fliid Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Det er prøvd på M20 B20 , M20B25 innsug osv osv. Motoren gikk bedre.Større eksplosjon i forbrenningskammer, til og presse rundt veiv. Sier seg selv at den går bedre. Har hørt folk sier det motsatte ang. M50 men er ikke sikker før jeg eventuelt hadde prøvd det selv. Tror vi overlater det her til noen som faktisk har prøvd ut det her... Ullsokk på forumet monterer m50 innsug med gasspjeld, for og oppnå mer effekt på sin turbo motor, M50B20 blokk med topp, i utgangspunktet. Så du kan forhøre deg der, når den er på veien. Jeg vet at dette er ett turbo bygg, men Ullsokk monterer ikke dette innsuget, om det hadde gitt mindre effekt, da hadde det blitt brukt B20 innsuget isteden.
Johnsen86 Skrevet April 29, 2010 Skrevet April 29, 2010 Det er prøvd på M20 B20 , M20B25 innsug osv osv. Motoren gikk bedre.Større eksplosjon i forbrenningskammer, til og presse rundt veiv. Sier seg selv at den går bedre. Har hørt folk sier det motsatte ang. M50 men er ikke sikker før jeg eventuelt hadde prøvd det selv. Tror vi overlater det her til noen som faktisk har prøvd ut det her... Ullsokk på forumet monterer m50 innsug med gasspjeld, for og oppnå mer effekt på sin turbo motor, M50B20 blokk med topp, i utgangspunktet. Så du kan forhøre deg der, når den er på veien. Jeg vet at dette er ett turbo bygg, men Ullsokk monterer ikke dette innsuget, om det hadde gitt mindre effekt, da hadde det blitt brukt B20 innsuget isteden. Det er stor forskjell på hva som gir større eller mindre effekt på sugemotor og turbomotor. Riktig innsug har mer å si for en sugemaskin. Du skrev tidligere at M50B20 og M50B25 har samme hjerne, er det noe du vet sikkert? Ser de har samme delenr på gs, stilig at de bare har forskjellige dyser osv i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå