Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det är så att det är lite rörigt med dem tidiga modellerna. Det finns nämligen 325or och 320 som har samma styrbox nummer men olika software version i själva chipet. Så det är ibland samma box ja, men olika program i chipet. Software version står på chipet.

Mvh//A

Skrevet

ok skjønner:)

så hvordan er det da med bensinmengden ut av dysene, åpner dysene like lenge på en 320 ECU å en 325 ECU?

men det er størelsen på dysene som bestemmer hvor mye bensin de spytter ut? hmm

Skrevet

Jeg har en 320i hjerne som jeg skal bruke sammen med en B25 motor.

Kan jeg be trimchip lage chip beregnet på 2,5l og sette i så blir det i orden? Har jo chipet den fra før av, da med 320 software. Han spurte om det var til 320 når han laget den. Er en 402 hjerne

Skrevet

ok kult, veit du om noen som gjør det?

har bytta til 328 motor vett å skulle bruke 325 ECU og el-nett men det funka ikke.

men bilen starta med 320 ECU og el-nettet, men da får den vel for lite bensin å vil skjere seg?

så det skal gå da hvis jeg oppgraderer ECUn?

Skrevet

Bosch styreenhet på B20 og B25 pleier og være like, noen påstår at epromen er forskjellig, men foretar man diagnose på en slik styreenhet, så får man opp software til 320, 520, 325 og 525. Så jeg antar at de er like.

Vet om en som har kjørt med Chippet B20 styreenhet på en B25, uten problemer. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...