Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke helt enkelt og få den lakken til og oppføre seg som vi vil ha det for og si det sånn... skilte seg ut og begynte og koke og det som verre var. men men trur ikke det blir så verst vist vi får litt mere dreis på det. lakkerte skille med en mindre lakk sprøyte. syns det er bedre en teip kant for og si det sånn.. ellers ble det bra med home made luft inntak og mye cleaning av kaross.

lurte på og ha grønne neon under hele bilen og i luftinntaka. syns det hadde passet seg med den lakken :)

skal se om jeg får kjørt ut bilen i dag og ta noen bilder i dagslys så dere får se litt av effekten..men som sagt bilder lyger noe helt forferdelig..

full m styling eller noen andre forslag? har m3 fronten liggende. vanskelig og finne noe som hadde passet seg syns jeg.. vinge eller ikke? skjønner!?

meninger?

3ojt2kslgnnfs136vltw.jpgehlz2lk3zj2marm62yao.jpgr6wqkmpw3x9k5dmjnkz6.jpgr0ggdqqk1crxmumrrgd0.jpgkvk1hf7zf9krutz9hwwa.jpg93tr8q9z9cl2zoc6kmof.jpg86629met6xgdq73agdym.jpglis1yfr2js93aquo613f.jpgo7p2bf2z4t1ha5muz1ok.jpg5q2pmq5pju9tezs58fuy.jpgln38nzl29nhfxn9gdffc.jpgc79pg1mcesshsdwicheo.jpgihvelxr9pol0kbiyccrj.jpgblihun6rhn6ez6hueepy.jpgp0ymq4aivr7rh0tr3wzb.jpg

Skrevet

Vanskelig å få noen helhetsinntrykk utav de bildene, men såg litt rart ut med det skillet. Jeg synes iallefall det er finere med et markert skille. På bakluken såg det iallefall litt "spesielt" ut..

Om du legger den gråfargen først, maskerer skillet og så legger grønnfargen for så og legge klarlakk over hele så får du vel ikke noen kant heller..

Skrevet

ja dem ville jeg ikke ha på kjøpe!!! syns både trekka og dama var litt ufin jeg da :P og ja det blir komplett ombygging av interiør og motor..må bare ha den ferdig så jeg får kjørt litt før jeg reiser på havet igjen... pluss det blir sikkert en liten tur med bilen ned til maria elena for airbrush lakkering i løpet av vinteren.

2,5 l med turbo eller m3 tenker jeg

Skrevet

Syns vel kanskje du skal ha "litt" mer dekk på den enn disse bildene ja.. Er redd det blir fælt og skjoldete med bare ett strøk til. Du må nok ha minst to. Du greier ikke dekke det der jevnt ved å bare lakke ett strøk til, da bare renner det.. Men mindre hjemmelakket er slik look du vil ha da?

ln38nzl29nhfxn9gdffc.jpg

5q2pmq5pju9tezs58fuy.jpg

Skrevet
Hmm, så litt for spesielt ut. Ser ut som en dårlig lakkert bil..

Enig..

Akkurat samme tenkte jeg.. Scrolla nedover for å se om du hadde bilder av bilen ferdig hellakkert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...