Jaws Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Eg fant ein liten pose i bilen min med ein chip som står "superchips ltd customer key" på, lurer litt på då om bilen min er chippa eller ikkje so lurte på korleis eg monterer den? eg leitet og kikkert over alt men finner ikkje noko om da, bilen er ein 320i e46 1999 mod. nokon som har chippa disse før som kan hjelpa?
ehrnst Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 er det utbyttbar chip på disse da? trodde man oppdaterte softwaren via diagnosekontakta jeg
S.Arnesen Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 man bytter ingen fysiske deler på denne, man oppgaderer softwaren...
BmMm3 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Men eg fikk med ein slik, ka er det då? Hvis den passer til 320D 01 modellen kan jeg være interesert
Jaws Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 ja det er grei men eg vil nett få svar på ka det er, det er jo ein chip men vist ikkje den er til bilen min so e jo den til salgs, nokon her som veit?
huldra66 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Sjekk denne siden http://www.powercrazy.co.uk/superchp.htm Ser ut som om dette er nøkkelen til en programmerer for chipping til bil ; din kansje?? Ser ut som om du kan legge inn/ut chip programm med en boks som trenger denne nøkkelen Tidligere eier vet nok noe mere om dette , viss han vil fortelle da
Jaws Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Takker for ei god side med info om dette Men veit nokon om da går an og oppgradere/chippe på nytt eller gå tilbake til fabrikk oppsett skjølv? ka utstyr må ein evt ha då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå