Sigbjørn Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Legger ut noen bilder av min e46. 2000mod 320d, org m-tech I, men m-tech II front. -Larzon felger med svart senter 8,5 frem og 9,5*19 bak. Valset hjulbuer bak. -Angeleyes med ettermontert xenon i linsene -Litt mørkere baklykter ifra GS +++ Bare å slenge ut kommentarer, både ris og ros:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Ble bra med nye lykter og felger ja. må knipse ett par med de nye baklyktene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Skulle hatt noen andre blinklyspærer, men ellers veldig fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doG Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Fin bil, liker ikke øyenbrynene men det er en smaksak. Hvilken bredde har du på bakdekkene, 265? Er de lyktene godkjent for bruk i Norge? Tenker på de xenon der. Justerer de seg automatisk? Lyktespylere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Fin bil, liker ikke øyenbrynene men det er en smaksak.Hvilken bredde har du på bakdekkene, 265? Er de lyktene godkjent for bruk i Norge? Tenker på de xenon der. Justerer de seg automatisk? Lyktespylere? Hadde 265 tidligere, men de ble for breie på min bil, subbet etter jeg hadde valset også, så de ble byttet ut men 235 dekk i stede, så nå er det ingen subbing. Lyktene er nok ikke godkjente nei dessverre, er ikke automatisk justering eller lyktespylere på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ser bra ut dette da Sigbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Takk for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå