Dr_S Skrevet April 13, 2009 Skrevet April 13, 2009 Hei Våren er her og i den anledning inviterer vi til en kjøretur i landlige omgivelser. Vi møtes på Biltema i Sandefjord kl 1300, og har en fastsatt rute vi vil følge herifra. Dette er for alle med BMW, også ikke-medlemmer, så møt opp! Det er meldt knallfint vær denne dagen iflg yr.no, hørte jeg noen si..
BMW_Stig Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Om jeg får skiftet bremseskiver og klosser før helga er jeg med Vert litt lite aktivitet fra meg siden onsdagstreffene kolliderer med skole til kl 7 på kvelden.
Dr_S Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Om jeg får skiftet bremseskiver og klosser før helga er jeg med Vert litt lite aktivitet fra meg siden onsdagstreffene kolliderer med skole til kl 7 på kvelden. Si ifra hvis du trenger noe hjelp da, hvis ikke har jeg ledig sete
Dr_S Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 jeg er med mulig med flere ikke-medlemmer Flott! Jo fler, jo bedre
Ralph Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Dette ser jo morro ut, har veldig lyst til å være med, men det spørs om jeg har så lyst til å kjøre noe lang tur 2 dager etter jeg har fått bilen fra lakkern. Vet ikke hvordan det er med herding osv. Blir montering av skjørter/front fanger og sommer felger på Fredag.
Steffan C Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Vet ikke hvordan det er med herding osv.Blir montering av skjørter/front fanger og sommer felger på Fredag. No problem det Ralph'is. Du har å komme, så vi får godkjent det ferdige resultatet .
Ralph Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Vet ikke hvordan det er med herding osv.Blir montering av skjørter/front fanger og sommer felger på Fredag. No problem det Ralph'is. Du har å komme, så vi får godkjent det ferdige resultatet . Hehe, tenkte jeg ville bli tvunget;( Men det "ferdige" resultatet er nok ikke helt 100% før jeg får tatt lakkrens og polert opp den gamle lakken.. Sølvgrå metallic skal visst være tilsvarende umulig å matche den gamle lakken, blir nok bedre etter en runde med lakkrens og polering. Nå vet jeg selv ikke hvordan resultatet er men håper på det beste såklart. Følgende blir lakkert: Ny front fanger høyre forskjerm høyre kanal er rust sveisa og blir lakkert kanal skjørter (org aerodynamic) Høyre bakskjerm helt til taket Bakplate Nedre del av bakluke Venstre bakskjerm til "knekken" Ikke akkurat billig. Bilen vil også bli sota 35% hele veien til neste uke. Hva slags % har du Steffan?
Steffan C Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Oi, høres ut som en ganske stor oppgradering av go-bilen, spendt på resultat . Tror det er 35% film jeg har.
marararius Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Hadde vært moro å blitt med, men får ikke bilen ferdig
Dr_S Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Hadde vært moro å blitt med, men får ikke bilen ferdig Da blir du heller bli med på Telemark sin tur 21. juni da vettu
Geir Anders Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Ralph, da vil jeg si du bruker en dårlig lakkerer. Vet ikke hva fargen din heter, men bilen min er Titanium Silver, og alle de ettermonterte delene matcher orginal fargen. Og det er null stress å bruke en nylakkert bil, men avfetting\sterke midler og høyttrykk skal du bruke med omhu.
Ralph Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ralph, da vil jeg si du bruker en dårlig lakkerer.Vet ikke hva fargen din heter, men bilen min er Titanium Silver, og alle de ettermonterte delene matcher orginal fargen. Og det er null stress å bruke en nylakkert bil, men avfetting\sterke midler og høyttrykk skal du bruke med omhu. Ok, da møter jeg vel opp om jeg har fått alt i orden;) Har ikke hatt noe problemer med å matche ettermonterte deler jeg heller igrunn. Har bare hørt at Sølv metallic er vanskelig å ha med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå