Gå til innhold

Selges: Pirelli Runflat 225/45 og 255/40-17

svaen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har noen Pirelli Euforia Runflat-dekk som fulgte med bilen. Dette er 2 stk 225/45-17 og 2 stk 255/40-17. Alle dekkene er V-dekk, produsert i uke 37 og 43 i 2005.

Fremdekkene bør holde mer enn en sesong, mens bakdekkene bør holde ut sesongen, da de er litt mer slitt på midten.

Fremdekkene har en nypris på ca. 1400,- pr stk, og bakdekkene har en nypris på ca. 1900,- pr stk på dekkonline.com.

Pris: Gi bud!

Kan godt sendes.

225/45.

IMG_3441.jpg

255/40.

IMG_3442.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenkte du å ta for de? Jeg ser etter billige dekk å spole i stykker denne sesongen - var egentlig på utkikk etter billige 18 eller 19 felger med dekk, men jeg kan legge disse om på vinterfelgene mine... Gi et hint på hva du vil ha for de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenkte du å ta for de? Jeg ser etter billige dekk å spole i stykker denne sesongen - var egentlig på utkikk etter billige 18 eller 19 felger med dekk, men jeg kan legge disse om på vinterfelgene mine... Gi et hint på hva du vil ha for de

Hei, er litt usikker på hva de egentlig er verdt. Run flat-dekk er generelt vanskelig å bli kvitt til en fornuftig pris, men hadde gjerne ønsket meg over 1000,- for alle 4. Men noterer meg alle bud, inkl. budet fra M3 Yngve. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...