Hardhaus Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Nesten strøken GT vinge selges. Vinga er original BMW-del, og meget fin i lakken. Den fulgte med bilen da jeg kjøpte den. Jeg kommer ikke til å montere den på bilen og vil derfor bare bli kvitt den. Fargen er Azusblau. Pris: 5000 kr Sjekk her hva dette koster på GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2Y343B301C EDIT: ser at linken til GS ikke umiddelbart bringer deg til den siden med delefilmen av GT-vinga, slik som jeg hadde håpet på. Men uansett kan jeg her avsløre at den koster over 13 000 kr!!! Lodder stemninga her på forumet først. Blir lagt ut på Finn.no senere dersom den ikke blir solgt her. Kontakt meg på sms 9l6 42 54l, eller mail: super-oluf@hotmail.com eller PM her på forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 er nedre del gummi og er den satt på med klips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 er nedre del gummi og er den satt på med klips? Ikke no gummi. På bildene har jeg bare lagt vinga forsiktig på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Bump-di-bump!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 H575 Spoiler bakluke E-36 M-tech dobbel Pris 2.790,00 kr. (2.232,00 kr uten mva) 0.0 (8.0) stk på lager. Kampanje fra 26/03/09 til 01/07/09. Ordinær pris 3,487.50 kr (inkl. mva) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardhaus Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Hmmm... Selv om den vinga du sikter til DANI, ikke er original BMW-del, så ser jeg jo at det er nokså urealistisk prisantyding jeg har satt. Men vinga ligger i boden min og samler støv. Jeg "gir" den ikke bort, men kom gjerne med fornuftige forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 heisann, lurte bare på hva fargen på bilen din heter? utrolig fin bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Fargen heter Avusblau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristofferGrøtan Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 okei:) takk:) jeg har maurisblau eller noe sånt, hakke mørkere, ser lilla ut i mørket :/ blir vell lakkering til vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå