Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Teller allerede ned til neste treff :D

fornøyd med bildene av bilen din eller?

Synes det ble veldig bra!

Jessda :D Godt fornøyd jeg!!

Gleder meg til nytt objektiv nå, så jeg får hentet mer detaljer selv! (vidvinkel on the way :D ) Ser det må til i mange situasjoner for å dekke alt skikkelig! Må huske å ta meg mer utstyr på neste treff :)

En klar favoritt er:

IMG_5735_6_7_8.jpg

Flott jobb "HappyHenke"

Her er forresten ett par eksempler på blitzbruk, slik vi snakket om. Kan absolutt være verdt pengene ;)

Ett par random bilder jeg har tatt innendørs med blitz i forskjellige retninger, og med bruk av lommelykt og lang lukketid for å få frem detaljer.

jhgw5nlvaveni9rvbdik.jpg

a8klrhf8y8lp5baa580b.jpg

05blk9j7vequ8abkd317.jpg

h8lqrwdq3pgwnsvzde77.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeKay og HappyHenke: Herlige bilder!! Ble vanvittig bra ;)

Gleder meg til neste treff jeg og, satser på å stille med skikkelig bimmer!

Bra du likte dem :)

Teller allerede ned til neste treff :D

fornøyd med bildene av bilen din eller?

Synes det ble veldig bra!

Jessda :D Godt fornøyd jeg!!

Gleder meg til nytt objektiv nå, så jeg får hentet mer detaljer selv! (vidvinkel on the way :D ) Ser det må til i mange situasjoner for å dekke alt skikkelig! Må huske å ta meg mer utstyr på neste treff :)

En klar favoritt er:

IMG_5735_6_7_8.jpg

Flott jobb "HappyHenke"

Her er forresten ett par eksempler på blitzbruk, slik vi snakket om. Kan absolutt være verdt pengene ;)

Blir nok bra med vidvinkel! :) Det blir nok mitt neste objektiv. Hvilket objektiv har du kjøpt?

Jeg også har det som favoritt :) Var noe utenom det vanlige! Bra du likte det hehe.

Blitz er interessant, og noe jeg absolutt må vurdere. Jeg digger bildet av porschen. Utrolig flott lys. :) De andre var rå de også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det blir dette her :)

http://produkt.akam.no/product.php?prod ... &cat_id=24

Må bare finne ett rimeligere sted å handle det.. Mister autofokus da, siden jeg må ha af-s for å ha det. Men klarer meg fint med manuelt ved portrettbilder :)

Hva med å smelle til med sigma 10-20mm da? Tror det er et artigere leketøy. fra 20mm og ned til 10 er det virkelig ekstremt mye mer man får med i bildet, selv om det ikke er så lyssterkt. Fant en brukt annonse på www.foto.no

http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/ ... &id=110556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å smelle til med sigma 10-20mm da? Tror det er et artigere leketøy. fra 20mm og ned til 10 er det virkelig ekstremt mye mer man får med i bildet, selv om det ikke er så lyssterkt. Fant en brukt annonse på www.foto.no

http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/ ... &id=110556

Ser ikke så dum ut den der nei :)

Får lage meg en tråd på akam og se hva de sier.. Masse nikon folk der :D

Skulle nesten stelt i stand noen photoshoots og da :) Utenom treff altså.. For de som vil.

Er sikkert litt mer fart i meg og når jeg ikke er så fyllasjuk :P

Alltid lærerikt og moro å være ute med andre fotointresserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatten av for HappyHenke, disse bildene er det klasse over :D

Tusen takk for det :) Artig å høre :)

ja bra'e bilder;) synd jeg ikke har bil som er noe og ta bilde av :P

Pfft! Jeg kan få hvilken som helst bil til å se bra ut :lol:

Hva med å smelle til med sigma 10-20mm da? Tror det er et artigere leketøy. fra 20mm og ned til 10 er det virkelig ekstremt mye mer man får med i bildet, selv om det ikke er så lyssterkt. Fant en brukt annonse på www.foto.no

http://www.foto.no/cgi-bin/bruktmarked/ ... &id=110556

Ser ikke så dum ut den der nei :)

Får lage meg en tråd på akam og se hva de sier.. Masse nikon folk der :D

Skulle nesten stelt i stand noen photoshoots og da :) Utenom treff altså.. For de som vil.

Er sikkert litt mer fart i meg og når jeg ikke er så fyllasjuk :P

Alltid lærerikt og moro å være ute med andre fotointresserte.

Jeg støtter forslaget om å møtes utenom treff for å ta bilder. Hadde faktisk tenkt og foreslå noe slikt selv. Vi kan jo se om vi får noen flere med oss og dra litt rundt til diverse locations. :)

Og registrer deg på foto forum ja. Der lærer man mye. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter forslaget om å møtes utenom treff for å ta bilder. Hadde faktisk tenkt og foreslå noe slikt selv. Vi kan jo se om vi får noen flere med oss og dra litt rundt til diverse locations. :)

Og registrer deg på foto forum ja. Der lærer man mye. :)

Er registrert der. Men bruker det kanskje ikke så mye.. Men er på Akam.no sitt forum :) Mye lærerikt der og. Og mange flinke fotografer, mange med laaaang erfaring :D .

Heter forresten "Con" på akam og foto.no

Har endel venner rundtom som har biler som gjerne er litt utenom det vanlige. (ikke bare bmw da...) De er som oftest klar for shoots :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter forslaget om å møtes utenom treff for å ta bilder. Hadde faktisk tenkt og foreslå noe slikt selv. Vi kan jo se om vi får noen flere med oss og dra litt rundt til diverse locations. :)

Og registrer deg på foto forum ja. Der lærer man mye. :)

Er registrert der. Men bruker det kanskje ikke så mye.. Men er på Akam.no sitt forum :) Mye lærerikt der og. Og mange flinke fotografer, mange med laaaang erfaring :D .

Heter forresten "Con" på akam og foto.no

Har endel venner rundtom som har biler som gjerne er litt utenom det vanlige. (ikke bare bmw da...) De er som oftest klar for shoots :)

Ja det er mye å hente der. Forøvrig er jeg bare registrert på www.photography-on-the.net (kun canon) Lærer mye bra der, selv om jeg aldri har postet før da.

Er bare å dra i gang noe da :) Jeg har nettopp vasket bilen og tenkte meg ut en tur om ikke så lenge, eventuelt senere i kveld, og ta bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, de bildene ble dødsfete da! Likte også det bildet hvor vi alle sto i "pilformasjon" best, ikke hver dag man ser noe sånt. Gleder meg allerede til neste treff jeg også, så får vi se om ikke det har blitt noen småforandringer på bilen min innen den tid.

Apropos det, han som hadde den bostongrønne touringen med lagunagrønn m-front, har han bruker her på forumet eller?

Kunne tenke meg å høre med han om han kunne hatt lyst til å selge fangeren til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, de bildene ble dødsfete da! Likte også det bildet hvor vi alle sto i "pilformasjon" best, ikke hver dag man ser noe sånt. Gleder meg allerede til neste treff jeg også, så får vi se om ikke det har blitt noen småforandringer på bilen min innen den tid.

Apropos det, han som hadde den bostongrønne touringen med lagunagrønn m-front, har han bruker her på forumet eller?

Kunne tenke meg å høre med han om han kunne hatt lyst til å selge fangeren til meg.

det er marius som kjører den ;)

men tviler på han selger den :P han har jo akuratt fått den på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...