Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Jeg er IKKE med på NOEN bilder whatsoever!

Men kan sikkert være tilskuer :)

Aldri si aldri.. jeg postet nettopp bildene på bimmerforums.com og det eneste de sier er.. "I WANT PICS OF THE WAGON!!!!"

De har en wagon fetish tydeligvis

Uansett.. kan jo bare avtales å møtes på kokstad da rundt kl 19 (på jæger kanskje), så finner vi nok flere locations etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri si aldri.. jeg postet nettopp bildene på bimmerforums.com og det eneste de sier er.. "I WANT PICS OF THE WAGON!!!!"

De har en wagon fetish tydeligvis

Uansett.. kan jo bare avtales å møtes på kokstad da rundt kl 19 (på jæger kanskje), så finner vi nok flere locations etterhvert. :)

Hehe så det der på bimmerforums ja... morsomt :lol:

Høres ut som et noenlunde greit tidspunkt, eneste er at jeg må nedom sandviken med en pakkesang på veien, så er vel der til litt etter 1900..

...og så skulle jeg jo ha vasket bilen da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er IKKE med på NOEN bilder whatsoever!

Men kan sikkert være tilskuer :)

Du kan stille som toppløs bilvaskbabe og pose på noen enkeltbilder :wink:

Da må alle huske å ta med solbriller :lol:

Det høres ut som en plan :) Tar med meg ett par analoge kameraer og. Har ett gammelt olympus fra begynnelsen av 70 tallet. Man kan ikke jukse seg til de bildene det tar :D

Nice, blir kult å se hvordan slike bilder blir. Er vel ikke akkurat å plugge inn kameraet til pcen og overføre da? :lol:

Aldri si aldri.. jeg postet nettopp bildene på bimmerforums.com og det eneste de sier er.. "I WANT PICS OF THE WAGON!!!!"

De har en wagon fetish tydeligvis

Uansett.. kan jo bare avtales å møtes på kokstad da rundt kl 19 (på jæger kanskje), så finner vi nok flere locations etterhvert. :)

Hehe så det der på bimmerforums ja... morsomt :lol:

Høres ut som et noenlunde greit tidspunkt, eneste er at jeg må nedom sandviken med en pakkesang på veien, så er vel der til litt etter 1900..

...og så skulle jeg jo ha vasket bilen da :roll:

Hehe.. du får bare komme når du har tid. Regner vel med vi er ute en to tre timer sikkert, til solen er på vei ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice, blir kult å se hvordan slike bilder blir. Er vel ikke akkurat å plugge inn kameraet til pcen og overføre da? :lol:

Ikke akkurat nei :) Må fremkalle selve filmen, så scanner jeg fra film hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare håper jeg klarer å få noen brukbare bilder ut av alt det her :P

Var forresten en flott kveld! Gleder meg at det finnes engasjerte mennesker i Bergen :)

Må gjøre alvor av grilltreffet snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe noe må det jo bli? Stress å ta bilder av den svarte kontrastløse bilen min? :P hehe..

Bøyer meg i støvet for interessen og lysten fremvist i kveld, kult at folk blir med på rent photoshoot sånn på sparket!

Ble jo litt bilder av min bil, for å si det sånn.. evig takknemmelig for at dere gidder! Gleder meg som sagt til å se resultatet! :wink:

Grilltreff høres ut som en plan snart ja! :D

Sol, sommer, grilling og bmw... ikke vanskelig å be på den! :lol:

Men nå er det straks jobb en ukes tid, på kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...