Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Var der jeg og,ikke særlig imponert..men egentlig akkurat som forventet.. det var en god del biler som absolutt ikke har noe på en utstilling og gjøre ,det trekker jo ned en god del.. :cry: men men Norge er et lite land og spesielt på bilfronten,så er uansett et bra tiltak og kan vel bare bli bedre og bedre etterhvert som årene går? ang klåing på bilene er det vel bare noe man må ta med når man stiller,så lenge man ikke sitter opp bånd rundt bilen sin. folk eier generelt ikke særlig respekt for andres eiendom og i tilegg er det MANGE der ute som ikke skjønner (vet) at man ikke skal klå på lakk med fingre eller andre ting som ikke er laget for et bil karroseri.

Så en E30 m3(bergen drifting team) som driftet bra rundt i hallen,det var kjekt å se på syns jeg :)

Nå er vel flere her inne klar for Bmw dagene på Våler om 15 dager,sånn som jeg er...JIPPI :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært der før, verken på rudskogene ller BMW treff :P men hadde noe avtalegreier ang gatebil før jeg fant ut at det er bmw treff..

:(

åå men det blir nok gøy på gatebil og :D er bare meg som er litt ekstrem,får gåsehud og en liten tåre i øynene når jeg kommer til Elverum/Våler ...er så kuult,som om en liten del av verden KUN dreier seg om Bmw ,rått.. :):bmw::love:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...