Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

jeg skal hvertfall. kommer nok fler også. kl 18 på arenum. enten på parkeringplassen der hvis det ikke regner. eller så pleier vi å stå under tak rett bortenfor. hvis du kommer ned bakken fra rundkjøringen så kjøre du over første fartsdumpen og ikke inn på arenum. der på høyresiden er det en liten parkering under tak. du ser det hvis noen står der. jeg er der kl 18 hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ute og kjørte natt til søndag.. kjørte forbi rett etter ulykken.. var strøken den røde så det ut som.. synd :(

Og foresten, hvem er det som har den mørke røde E36 coupen på bildene over? Tror jeg så den ved lagunen i 2130 tiden! I allefall en som var veldig lik.. Var ute og kjørte mercen en tur da 530'en enda står i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere fra distriktet som har noen vinterfelger jeg kunne fått lånt i sammenheng med godkjenning av coilovers?

Mine tar borti fjærene uten 5mm spacer framme.

Jeg har 7x16" ET46, skulle hatt noen med et40-42, eller kansje 6,5x15" eller 16" med et40-45 ?

Hadde vært veldig takknemlig om jeg kunne fått lånt i en dag etter påska en gang. Må inn med bilen i løpet av april.

Kan betale litt for brydderiet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sett med alufelger du kan låne. 15x6,5 om jeg ikke tar feil, ET 35 eller 45 (må sjekke, de ligger i garasjen).

Edit: Når jeg tenker meg om så har ikke de dekkene allverdens mønster igjen. Vet ikke om det spiller noen rolle, ser for meg at BT ikke blir så glad når de ser det. Men de ligger nå i garasjen min hvis du ikke finner noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et sett med alufelger du kan låne. 15x6,5 om jeg ikke tar feil, ET 35 eller 45 (må sjekke, de ligger i garasjen).

Edit: Når jeg tenker meg om så har ikke de dekkene allverdens mønster igjen. Vet ikke om det spiller noen rolle, ser for meg at BT ikke blir så glad når de ser det. Men de ligger nå i garasjen min hvis du ikke finner noen andre.

Sendt deg en PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...