Gå til innhold

*Bimmerstreff i Bergen* Se bilder fra siste treffet 22.07!!!


 Share

**LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?  

106 stemmer

  1. 1. **LES INFO I FØRSTEPOST FØR DU STEMMER!** Når ønsker du fast treff for BMW-folket i Bergen og omegn?

    • Alternativ 1: Fast treff første søndagen hver måned.
      26
    • Alternativ 2: Fast treff andre søndagen hver måned.
      7
    • Alternativ 3: Fast treff tredje søndagen hver måned.
      5
    • Alternativ 4: Fast treff fjerde (siste) søndagen hver måned.
      68


Anbefalte innlegg

Snusfenrik - det er min bil ja, riktig at jeg var på Lagunen senere

Ja synes det var noe kjent med bilen på bildet.. hehe..

Var som sagt oppe på lagunen litt senere på kvelden i en grå mercedes s-klasse(530'en min sto med gåen låsebolt så), spottet den tror jeg og 1-2 andre bimmere som sto rett foran meg på den parkeringen bak shell.. virket strøken :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere fra distriktet som har noen vinterfelger jeg kunne fått lånt i sammenheng med godkjenning av coilovers?

Mine tar borti fjærene uten 5mm spacer framme.

Jeg har 7x16" ET46, skulle hatt noen med et40-42, eller kansje 6,5x15" eller 16" med et40-45 ?

Hadde vært veldig takknemlig om jeg kunne fått lånt i en dag etter påska en gang. Må inn med bilen i løpet av april.

Kan betale litt for brydderiet. :)

Jeg har originale 15" med gode dekk stående på min. Kan sikkert bytte over for noen timer så du får godkjent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da ar bilen oppgradert med ews 2 men skiten vill ikkje starte :( starteren hikker og er ikkje sikker på at eg får nok fuel til og tenne, men nist har eg i massevis.

Så spørsmålet er har noen en billig starter eg kan kjøpe og noen som har noen gode råd om feilsøking på fuel delen ?

Kan også nenes at lamdasonden ikkje er tilkoblet men da skal vel det gå i nødmodus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere fra distriktet som har noen vinterfelger jeg kunne fått lånt i sammenheng med godkjenning av coilovers?

Mine tar borti fjærene uten 5mm spacer framme.

Jeg har 7x16" ET46, skulle hatt noen med et40-42, eller kansje 6,5x15" eller 16" med et40-45 ?

Hadde vært veldig takknemlig om jeg kunne fått lånt i en dag etter påska en gang. Må inn med bilen i løpet av april.

Kan betale litt for brydderiet. :)

Ingen som har noe å låne vekk? Kan være sommer eller piggfrie dekk :)

Kan ikke være under et40 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 7x15 piggfritt som du kunne lånt, men i ET35 da

Er det som er problemet, kan ikke ha et35 pga det er et47 som er originalt. Så kan ikke variere så mye :( max 7,5 opp/ned i innpress.

Håper på å finne felger, må inn i løpet av månen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men merkelig at du har 47 som standar innpress da. Rimelig sikker på at både min forrige og min nåværende e36 hadde ET42. Er vel og derfor ET35 er så vanlig, siden det akkurat er innenfor 7,5 regelen. Så ville sjekket om det er ført inn feil i vognkortet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...