RoaldJ Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 alle e36`ene han kjøper, "fikser opp" og selger igjen får jo ALLTID alle til å snu hodene sine.. en jeg jobber med har kjøpt bil av han, og det gikk !flere! mnd før selgeren gadd å levere inn salgsmld. noe som førte til at kjøperen ikke fikk forsikret bilen. ringte han annenhver dag og han bare gav skylden over på broren, som vissnokk bilen var registrert på. er fikset nå da, men utrolig irreterende når han var avhengig av bil. Edit... jeg er faktisk overasket over at han ikke har lakka disse felgene hvite også, som de fleste andre han har solgt har hatt
badsha Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Det han sikkert mener med dobbelservo er, at hvis man svinger til høyere så har man servo1 svinger man til venstre så får man servo2 og 1+1=2 hva sier dere?
Ryeng1 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Skrevet April 14, 2009 Haha, flere som har hatt det gøy med han ser jeg
-Anders- Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Får 100% hoder til å snu Uansett hvor pen bilen er hadde jeg aldri kjøpt bil av den selgeren der. Oser humbugg hele veien. Og hva var så revolusjonerende med e36 coupe karosseriet? Fyren virker jo full av drit. Jeg og Anders snakket jo om å dra og se på en av bilene hans i fjor bare pga. vi var nyskjerrige, men det ble desverre aldri no av Ja, stemmer det! Men jeg har sett en av bilene hans live. Er vel bilder i ene tråden jeg linket til. Den lyse blå coupeen med hvite hjul. hehe.
Galro Skrevet April 14, 2009 Skrevet April 14, 2009 Får 100% hoder til å snu Forrige gang selgernes annonser var oppe, fant vi vel ut at det kun kunne være et resultat av "exorcist"-metoder. Et lite tips kan altså være å sjekke bagasjerommet på bilen før handel.
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 ikke er det m3 fanger bak, og den gt leppa, hvor er den? alltid like morsomme disse her
marararius Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ler godt av annonsene hans Bilene ser som regel fine ut de da.. Syntes det så ut som fargeforskjell på skjørtene på den bilen der da, og sorte felger likte jeg ikke noe særlig.
matsby Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 mange av bilene han som ser meget bra ut fra annonsen fra finn. men hadde ikke kjøpt bil fra han:P
benger Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Han er nok en luring som bruker kopideler fra forskjellige stylingfabrikater. F.eks Rieger. Det syntes på de sideskjørtene. Får nok tak i det billigste som er, bare det ligner på "M///3", og selger bilen som en "originalt stylet M///3" Vedder på at speilene er langt fra originale, de er nok kjøpt på ultrashineshop.no eller noe lignende. Ser også at håndbrekket burde vært strammet, står jo rett i taket. Men pen farge da, det skal'n ha.
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 og utifra det jeg ser er ikke felgene bredere bak enn foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå