Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du kan jo også røske opp sitteputa på baksetet og se om det er stifta fast en lapp oppi skumgummien der. om du finner den så er det en rekke 3-sifra koder der som du kan sjekke opp mot autopower.se -> modellguiden -> utrustningskoder.

jeg gjorde det på min gamle 325i og fannt ut at den hadde m-tech1 styling orginalt og m-tech understell og interiør.

Skrevet

Jeg er veldig interresert, og jeg lurer bare på om du har tenkt til å selge den og i så fall hvilken pris. Samt. Har du hatt den lenge? Hva er grunnen til at du ikke har papirene på den?

Skrevet

Jeg skal selge ja, kom med bud siden jeg ikke vet pris selv :wink:

grunnen til at jeg ikke har papirene er fordi biltilsynet er sinnsykt trege :(

Har hatt bilen i drøye 3 månter nå!

Skrevet

Vognkort? det med eu kontrollen var fordi at bilen måtte stå i mitt navn før enn at de kunne erklære den godkjent. Det jeg venter på er omreg fra biltilsynet.

Skrevet

Hehe. Den er kjip. Men hvordan er motoren da.. Er det byttet regreim og slikt? Og når du sier det er rust på den. Hvor? Er det kun overflate rust? Noen ulyder? Noen problemer?

Skrevet
En original E30 M-techI med fire dører, er gull verdt for den rette entusiast. Men du må først finne ut om det er en original M-tech bil, eller ikke. Dette er vesentlig. Hvis dette viser seg å være feil, så er 18 tusen for denne bilen ett godt bud. Jeg ser ingen grunn til at dette skal være org M-tech bil, da den mangler alt annet som karakteriserer en M-pakke. Beklager min skepsis, om det viser seg at jeg tar feil.

4 eller 2 dører burde ikke være begrensing for en entusiast lenger, er man E30 entusiast, så er man det. E30'n vokser ikke på trær, generelt, men man må ikke oversprise denne bilen mer enn den allerede er overpriset. Jeg liker 4, 2, Cab, Touring og M3, like godt alle sammen, men bilene er fortsatt fra 80 tallet, det må man forstå mtp. salgspris.

Det må jo da være den entusiasten som synes 4 dørs er penere.

Jeg vil kalle meg entusiast, og skulle jeg gitt over 50 k for en sånn type bil, for deretter å bruke masse tid på den, renovere osv så hadde det ikke vært på en 4 dørs, enkelt og greit.

Har man en drømmebil, så er det ikke den samme bilen om den har 2 dører ekstra eller mangler ett tak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...