Torek Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Vel, vel.. ABS lampa på min E30 325i lyser så pent og rødt i dashen. Jeg satte inn bilen på uavhengig verksted i dag morres, ettersom dette mest sannsynlig kunne være en ABS sensor som hadde tatt kvelden. Etter et par timer med feilsøking hos dette verkstedet hadde de ikke kommet noen vei, og jeg fikk beskjed om at det ikke var sensorene det var feil på. De hadde ikke fått noen feilsignaler på det ifølge mekanikeren. Jeg spurte derfor hvor mye dette kunne komme til å koste, og fikk til svar: "Dette kunne bli en dyr affære". Jeg trodde da virkelig ikke at det skulle være så vanskelig å finne feilen når ABS lampa lyste? Spørsmålet mitt til dere er da om det er lurest å få bilen inn på et autorisert BMW-verksted for å fortsette feilsøkingen der(i dette tillfellet BMW Sulland Gruppen på Hamar (Sulland Gruppen)? Noen som har erfaringer med de gutta på Hamar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Bare tull å sette en så gammel bil hos et autorisert verksted. Om du har muligheten til å komme deg til oslo finnes det flere gode BMW-spesialister som kan undersøke dette for deg, og som samtidig har god peilig på gammle BMWer. Både Alf Lie motor og Autopower DA er gode verksteder som sikkert kan løse dette problemet billigere og raskere enn noe autorisert verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Alf Lie ja.. Har hørt gode ord om han før. Kan nok klare å komme meg til Oslo med røde skilter. Ska ta en telefon til han i morra og høre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå