Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ble bra med nye felger :D Blir de ikke sittende litt langt ute fremme når du spacer de ut? Eller er det bra bildet som lyger litt?

Kommer til å passe den is leppa også.

Jepp.

Tror det kommer til å gå bra, men er jo ikke verre enn å selge de vist de blir helt på trynet :D

Is-leppe blir bra ja :wink:

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det var overraskende at du måtte space felgene fremme. Jeg trodde faktisk 9" et15 gikk rett på E30 uten problemer. Men uansett så passet felgene veldig bra på bilen. Men skal du space fremme, bør du space mer bak for å få riktig stuk. Og så bør den så mye at den nesten ikke er kjørbar :lol:

Skrevet
Det var overraskende at du måtte space felgene fremme. Jeg trodde faktisk 9" et15 gikk rett på E30 uten problemer. Men uansett så passet felgene veldig bra på bilen. Men skal du space fremme, bør du space mer bak for å få riktig stuk. Og så bør den så mye at den nesten ikke er kjørbar :lol:

Kjøpte universal spacere i går, på 3mm. Da fikk jeg fin klaring. Såg var ikke mye om å gjøre...

Få se hvordan det ser ut når jeg får tatt bilen ut av garasja, om jeg må space bake også..

At den skal vere lavere du mener? :) Må nokk litt lenger ned fremme ja, men bilda var veldig missvisende.

I går kveld tok jeg ned forrstillinga, har pusssa å mala litt der..

Kommer vel bilder fra det en dag :)

• 1 month later...
Skrevet
Fått gjort noe mere da? Videre planer? :)
Jada, holder på :) Har tatt ned forrstillinga, skifta opphengskuler og bærekuler. også skifta jeg et motorfeste.

Samtidig tok pussa jeg ned og mala over det lille som var av rust på ramme vangen der forrstillinga er festa. Også mala jeg oppigjenn hele forrstillga.

Har tatt litt bilder, tenkte jeg skulle legg de ut når jeg får sammen igjenn. Skal skru litt idag vertfall..

Videre planer er å få godkjent med 60/40 senk :wink: Etter det blir det is-leppe vertfall..

Skrevet

I går satt jeg sammen bilen igjenn.

Forrstillinga klar til montering:

IMG_0078-2.jpg

Gåen motorfeste:

IMG_0076-2.jpg

Nytt:

IMG_0079-2.jpg

Fann ut at denne ikke var tilkobla:

IMG_0081-2.jpg

Og til slutt et par bilder fra prøveturen, med L :wink:

IMG_0082-2.jpg

IMG_0084-2.jpg

IMG_0086-2.jpg

IMG_0087-2.jpg

Er forresten spaca 3mm fremme nå. Har bestilt bestilt is-leppe også nå, får den vel rett over påske :)

Kommentarer?

• 2 weeks later...
Skrevet

Begynner å bli bra denna her :) Har du fått is leppa enda a? Blir prikken over i'en det.

Har tenkt en del på beskytelse til bunnpanna sjøl, da jeg har skrapa den en del ganger. Knakk faktisk av selve bunnpluggen en gang så all olja rant ut :lol: Har selv 60/40 senk og syns ikke det hadde skade med enda lavere forran, mtp hvor hjulet havner i hjulbua.

Skrevet
Begynner å bli bra denna her :) Har du fått is leppa enda a? Blir prikken over i'en det.

Har tenkt en del på beskytelse til bunnpanna sjøl, da jeg har skrapa den en del ganger. Knakk faktisk av selve bunnpluggen en gang så all olja rant ut :lol: Har selv 60/40 senk og syns ikke det hadde skade med enda lavere forran, mtp hvor hjulet havner i hjulbua.

Takk for det :) Is-leppa har jeg fått ja, fått lakka den også. Hadde den på å tok noen bilder, så kan legge de ut endag. Måtte ta den av, for mangla et par klips.

Har kjøpt meg ei slik beskyttelse plate som de selger på koed. Den passer egentlig til pre-fac da, men skal sveise om festa slik den passer.

På m40 motorane ligger vertfall bunnpanna veldig lavt. Kunne tenkt meg at litt lavere selv ja. Skal prøve å få plata til å ligge helt oppi bunnpanna.

Har fått sveisa bunnpanna, å montert den. Bilen er på 4-hjulskontroll idag :wink:

Skrevet

Takk for det :) Is-leppa har jeg fått ja, fått lakka den også. Hadde den på å tok noen bilder, så kan legge de ut endag. Måtte ta den av, for mangla et par klips.

Har kjøpt meg ei slik beskyttelse plate som de selger på koed. Den passer egentlig til pre-fac da, men skal sveise om festa slik den passer.

På m40 motorane ligger vertfall bunnpanna veldig lavt. Kunne tenkt meg at litt lavere selv ja. Skal prøve å få plata til å ligge helt oppi bunnpanna.

Har fått sveisa bunnpanna, å montert den. Bilen er på 4-hjulskontroll idag :wink:

Høres bra ut, du får slenge ut noen bilder med is leppa på vettu :)

Skrevet

Jepp. Skal gjøre det nå snart :wink:

Høres bra ut, du får slenge ut noen bilder med is leppa på vettu :)

Nå har jeg lagt ut bilder:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...