Østgaard Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Fy feite for en touring.. savner diesel touringen når jeg ser hvor lite som egentlig skal til for at e30 er den råeste "klassikeren" på veien..Takk for det Ja det enkle er ofte det beste
Østgaard Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 nydelig bil!! vurderte en hvit 324td for ei beites tid sea, men det blei med trua, kom over et anna godt kjøp akkurat da så.. tøffe felger og tøft med hvit touring(sålenge det itte er rust på'n) Takk Den stod vell ikke i møre og romsdal den bilen du lurte på? For felgene som jeg har stod på en hvit 324td som var til salgs i nerheten av Ulsteinvik. Han som kjøpte den bilen solgte felgene til meg. Ja felgane passa bra dei. Synd de ikke er helt strøkne.
Østgaard Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Skrevet Mai 28, 2010 Hva tror folket om soting av ruter da? Tror kansje det blir litt tøft. Skal for all del ikke ha det alt for mørk. Men tar ikke sjangsen på å sote helt fram. Kunne kansje blitt tøft, men kansje litt harry? Mulig det er verdt et forsøk?
Østgaard Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Bare det ikke er soting kjøpt på biltema Nei om det blir soting blir den kjøpt på Bilxta, iog med jeg jobber der
Østgaard Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Hvordan kvalitet er det på den? Trur den skal vere ganske bra. Dei fleste her i bygda bruka den vertfall
Markus E30 Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Sweet Er den veldi mørk? Er bilxtra her så kanskje man sku invistere i den.
Østgaard Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Sweet Er den veldi mørk? Er bilxtra her så kanskje man sku invistere i den. Vi har 4% 24% og 43%. Dei som er vanligast vertfall
Østgaard Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 okey 24% blir vel ganske bra? Ja det kommer jo ann på hvem du spørr. Blir sikkert det jeg skal ha på, om det blir
BMWM Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 ser flott ut no andreas uten øyelokka å sort kant nederst:) sotinga tror ikke jeg du skal ta mer enn 43%, er nokk d, da kan d bli pent å ikke såå harry:P
Østgaard Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 ser flott ut no andreas uten øyelokka å sort kant nederst:)sotinga tror ikke jeg du skal ta mer enn 43%, er nokk d, da kan d bli pent å ikke såå harry:P Ja vart bra no Muli de... Må tenke litt på det Men iog med der er monge rute, so blir det litt lysare en vanlig.
S.L.F Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg vil også ha sideskjørt på min touring! Hvor og hvilke passer? Har også en "kvit'en" ståanes i garasjn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå