Østgaard Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Jeg vil også ha sideskjørt på min touring!Hvor og hvilke passer? Har også en "kvit'en" ståanes i garasjn;) jeg har touring skjørt. Vart levert orginalt på alle e30 touring med 320i og oppover. Kult. Prosjekt?
S.L.F Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Okei, var iallefall ikke "touring" skjørt på ho her, ser jo at det ser meget bra ut med de du har da! men har samme front som du har, men ikke noe leppe enda, kan ordne bilde etterhvært men har så dårlig camera. Ja det er et lite prosjekt på gang ja, første bilen min da så blir vell en del styr rundt den tipper jeg:) Har nettopp overhalt motoren som en urmaker og med nytt eksossystem. må ha nye felger, de jeg kjører med nå må jeg ha felgering i siden de ikke er 100x4, så er ikke helt behageli å kjøre med enda felgene er balansert med en splitter ny balanseringsmaskin med laser. Fortiden driver jeg med interiøret, siden jeterhunden til fattern gikk amokk i bilen bet flere merker i dash like over speedoen og i dør siden:P Skal ha ut hele dash iløpet av uka, skal se om jeg ikke får på en slags matt-hvit modellhobby film/folie;) blir spennende med en annen interiør farge enn grått!
Østgaard Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Okei, var iallefall ikke "touring" skjørt på ho her, ser jo at det ser meget bra ut med de du har da! men har samme front som du har, men ikke noe leppe enda, kan ordne bilde etterhvært men har så dårlig camera.Ja det er et lite prosjekt på gang ja, første bilen min da så blir vell en del styr rundt den tipper jeg:) Har nettopp overhalt motoren som en urmaker og med nytt eksossystem. må ha nye felger, de jeg kjører med nå må jeg ha felgering i siden de ikke er 100x4, så er ikke helt behageli å kjøre med enda felgene er balansert med en splitter ny balanseringsmaskin med laser. Fortiden driver jeg med interiøret, siden jeterhunden til fattern gikk amokk i bilen bet flere merker i dash like over speedoen og i dør siden:P Skal ha ut hele dash iløpet av uka, skal se om jeg ikke får på en slags matt-hvit modellhobby film/folie;) blir spennende med en annen interiør farge enn grått! Legg ut et prosjekt da
Sturlis Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Syns det var mye penere når den var lakka hvit helt ned, men =)
Østgaard Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Syns det var mye penere når den var lakka hvit helt ned, men =)Tja, liker den slik den er nå jeg. Blir ikke helt lik alle andre på en måte
Tsf Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 vart nå bra me svartkant nederst østgaard men likte fronte beire me svarte auelåk en ingen ej då, men de e nå smak å behag
Østgaard Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 vart nå bra me svartkant nederst østgaard men likte fronte beire me svarte auelåk en ingen ej då, men de e nå smak å behag Jess, takk for det Du gjor det ja, ikkje helt enige der men
Østgaard Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 Idag har jeg henta meg delebil Så nå skal det bli fint med litt nye intriør deler. Skal skifte dekselet under rattet vertfall. Det stod også på et m-tech 2 ratt og girkule. Noen som trenger deler? (se egen tråd)
Østgaard Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Lenge siden jeg har oppdatert her med bilder nå. Sota litt ruter for tida. Er lysaste(43%) på siderutene, og 24% på bakruta. Bakruta vart veldig dårlig, så den skal jeg ta igjenn. Har også gjort nesten helt ferdig intriøret. Har fått skifta sida på pasaskjer setet, og sett inn m-tech 2 ratt og girkule... Bilder med soting. Først med helrøde baklyker. Så prøvte jeg å sote et ekstra sett jeg hadde liggande.
Østgaard Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Men idag, da vart det nye baklykter igjen. Kom over noen mhw lykter på forumet, så måtte bare slå til Montering: Når jeg får tid skal jeg gå over og ta alle små lakkrust flekker som har komt i vinter Har en strøken bakfanger også, som skal lakkast og monterast Kommentarer?
Østgaard Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Gjorde seg bra dette her Andreas Takk for det Mikkel
Eksos Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Liker VELDIG godt oppgraderingene her! Men du, de gummimattene MÅ ut! Kjøp noen stoffmatter ifra koed, passer veldig godt inni der om du velger antrazit-farge
Østgaard Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Liker VELDIG godt oppgraderingene her! Men du, de gummimattene MÅ ut! Kjøp noen stoffmatter ifra koed, passer veldig godt inni der om du velger antrazit-farge Det er bra Ja sant det. Tenkte jeg skulle få inni noen stoff matter
EirikL Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 De nye oppgraderingene er jo skikkelig gull Likte spesielt MHW-lyktene og den sorte kanten nede rundtom hele bilen. Den begynner å bli veldig riktig nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå