Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg vil også ha sideskjørt på min touring!

Hvor og hvilke passer?

Har også en "kvit'en" ståanes i garasjn;)

jeg har touring skjørt. Vart levert orginalt på alle e30 touring med 320i og oppover.

Kult. Prosjekt?

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Okei, var iallefall ikke "touring" skjørt på ho her, ser jo at det ser meget bra ut med de du har da! men har samme front som du har, men ikke noe leppe enda, kan ordne bilde etterhvært men har så dårlig camera.

Ja det er et lite prosjekt på gang ja, første bilen min da så blir vell en del styr rundt den tipper jeg:)

Har nettopp overhalt motoren som en urmaker og med nytt eksossystem.

må ha nye felger, de jeg kjører med nå må jeg ha felgering i siden de ikke er 100x4, så er ikke helt behageli å kjøre med enda felgene er balansert med en splitter ny balanseringsmaskin med laser.

Fortiden driver jeg med interiøret, siden jeterhunden til fattern gikk amokk i bilen bet flere merker i dash like over speedoen og i dør siden:P

Skal ha ut hele dash iløpet av uka, skal se om jeg ikke får på en slags matt-hvit modellhobby film/folie;) blir spennende med en annen interiør farge enn grått!

Skrevet
Okei, var iallefall ikke "touring" skjørt på ho her, ser jo at det ser meget bra ut med de du har da! men har samme front som du har, men ikke noe leppe enda, kan ordne bilde etterhvært men har så dårlig camera.

Ja det er et lite prosjekt på gang ja, første bilen min da så blir vell en del styr rundt den tipper jeg:)

Har nettopp overhalt motoren som en urmaker og med nytt eksossystem.

må ha nye felger, de jeg kjører med nå må jeg ha felgering i siden de ikke er 100x4, så er ikke helt behageli å kjøre med enda felgene er balansert med en splitter ny balanseringsmaskin med laser.

Fortiden driver jeg med interiøret, siden jeterhunden til fattern gikk amokk i bilen bet flere merker i dash like over speedoen og i dør siden:P

Skal ha ut hele dash iløpet av uka, skal se om jeg ikke får på en slags matt-hvit modellhobby film/folie;) blir spennende med en annen interiør farge enn grått!

Legg ut et prosjekt da :wink:
Skrevet

vart nå bra me svartkant nederst østgaard :D men likte fronte beire me svarte auelåk en ingen ej då, men de e nå smak å behag :)

Skrevet
vart nå bra me svartkant nederst østgaard :D men likte fronte beire me svarte auelåk en ingen ej då, men de e nå smak å behag :)

Jess, takk for det :wink:

Du gjor det ja, ikkje helt enige der men :)

Skrevet

Idag har jeg henta meg delebil :) Så nå skal det bli fint med litt nye intriør deler. Skal skifte dekselet under rattet vertfall. Det stod også på et m-tech 2 ratt og girkule.

Noen som trenger deler? (se egen tråd)

tt86qw7xaemhca5rf45j.jpg

• 1 month later...
Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert her med bilder nå.

Sota litt ruter for tida. Er lysaste(43%) på siderutene, og 24% på bakruta. Bakruta vart veldig dårlig, så den skal jeg ta igjenn. :wink:

Har også gjort nesten helt ferdig intriøret. Har fått skifta sida på pasaskjer setet, og sett inn m-tech 2 ratt og girkule...

bk6oqzkhvldpm86cr9mv.jpg

Bilder med soting. Først med helrøde baklyker.

ws94r7o1udyu358eyfnb.jpg

ht71zkyp0uxufqxhkf1f.jpg

Så prøvte jeg å sote et ekstra sett jeg hadde liggande.

kjp8txn518ru6gu30qtr.jpg

dmx61gkw2xka0txtvkvl.jpg

Skrevet

Men idag, da vart det nye baklykter igjen. :D Kom over noen mhw lykter på forumet, så måtte bare slå til :wink:

3q8l17dhacv29nsy6mhs.jpg

Montering:

i1wdkos1i6x750yhsi6g.jpg

hefnj8ssmz3zdb6lzuex.jpg

qcmbkuzqf3df7unjja81.jpg

2sr38exzsb8k88dala1d.jpg

i53asnn6crltmawrzhie.jpg

Når jeg får tid skal jeg gå over og ta alle små lakkrust flekker som har komt i vinter :) Har en strøken bakfanger også, som skal lakkast og monterast :wink:

Kommentarer? :)

Skrevet

Liker VELDIG godt oppgraderingene her! Men du, de gummimattene MÅ ut! Kjøp noen stoffmatter ifra koed, passer veldig godt inni der om du velger antrazit-farge :)

Skrevet
Liker VELDIG godt oppgraderingene her! Men du, de gummimattene MÅ ut! Kjøp noen stoffmatter ifra koed, passer veldig godt inni der om du velger antrazit-farge :)

Det er bra :wink:

Ja sant det. Tenkte jeg skulle få inni noen stoff matter :)

Skrevet

De nye oppgraderingene er jo skikkelig gull 8) Likte spesielt MHW-lyktene og den sorte kanten nede rundtom hele bilen. Den begynner å bli veldig riktig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...