Østgaard Skrevet September 10, 2010 Forfatter Skrevet September 10, 2010 touring ja , har blitt veldig pen har en 325 touring med is leppe selv . får vel kanskje legge den ut som prosjekt snart .. Takk for det. Ja det må du gjøre
Østgaard Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Knall tøff touring du har Takk for det. Vert stilt her en stund nå. Men begynner å skje litt igjenn. Fått sendt avgåre søknad til bt angående m50. Blir berre en b20 i første omgang, da jeg vil ha det godkjent Har fått tak i motor og gir også. Det blir et lite prosjekt, muli 2stk gåen ventiler. Om toppen og motoren ellers er bra blir det å bytte toppakning og litt div på den og bruke den Smått begynt med demontering av motoren også
Østgaard Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Går vel fint ant å godkjenne med b25 og? åå? Finst vell ingen e30 touring som er levert med over 170hk? m50b25 har 192.
winchester Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 Racing Dynamics touringen hadde jo godkjent 394hk, så he-he.
Østgaard Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Får vel Alpina touring? ja, sant det. Men da måtte jeg vell hatt alpina bremser for å få det godkjent. Og da måtte jeg hatt chassi nr fra en alpina for og bestille, + at det ville koste endel
Østgaard Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 Racing Dynamics touringen hadde jo godkjent 394hk, så he-he. Link/innfo til den? Hørtest gromt ut Men sant nokk, alt går jo. Men er ikke vilig til å legge alt for mye penger i det helder. Om jeg får godkjent med m50b20 slipper jeg jo å bytte bremser osv også. b20 og b25 er jo like, så blir vell motorbytte igjenn med tida
Ole92 Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Noe som skjer her da? Spent på hvordan det blir med M50 og godkjenning
Østgaard Skrevet Juni 14, 2011 Forfatter Skrevet Juni 14, 2011 Noe som skjer her da? Spent på hvordan det blir med M50 og godkjenning Har skjedd endel, men har plagast endel også. Akkurat nå sliter jeg med å få den til å slutte å jage. Har fått godkjent søknaden min, så er bare å få den på vekta og få den godkjent Skal se om jeg ikke får laga en update her snart
Vikingen Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 mårn mårn =) hefti å se fler som driver med touring, har hatt er på min 3dje nå vurderte salg men pga manglende intr så har je begynt å strippe den for og ta rust osv =) men anngående touring og HK, søkte opp på wikipedia jeg og brukte eksempler derifra var en som het 327i som kom med like over 200 hester, fikk godkjent turboombygning vis je skaffa syklustest, har nå sendt ny søknad om å få satt i 3,5 m30 motor fra 89-93 mod 535 bil, venter i spenning stå på thumbs up!!!
Østgaard Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Hvor blir det av updaten da? Datamaskina mi med alle bilda fra heile ombygginga kresja, og det var ikke mulig å hente ut noe fra den helder, så det var lit surt Hadde masse papir til ombygging osv der også..
Østgaard Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 mårn mårn =) hefti å se fler som driver med touring, har hatt er på min 3dje nå vurderte salg men pga manglende intr så har je begynt å strippe den for og ta rust osv =)men anngående touring og HK, søkte opp på wikipedia jeg og brukte eksempler derifra var en som het 327i som kom med like over 200 hester, fikk godkjent turboombygning vis je skaffa syklustest, har nå sendt ny søknad om å få satt i 3,5 m30 motor fra 89-93 mod 535 bil, venter i spenning stå på thumbs up!!! Takk for det. Du kan godt sende med en pm om du finner ut noe mer, om det går and å få godkjent noe mer en 170hk. Plagast fortsatt med at den jager på tomgang, finner ikke ut av det... Kom med råd her : viewtopic.php?f=1&t=187657 Neste må bli å prøve å bytte heile motor el-nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå