Østgaard Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Da er bilen kjørbar igjenn Stor takk til BMWM
Østgaard Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Bra prosjekt det her! Tøft med E30 touring Takk Ja, tøft med touring Men har ikke du haynes boka? Kan du sjekke hvilken olje som skal vere på girkassa? m40b18 he fått olje no
BMWM Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 da har jeg og Østgaard fått opp igjen girkassa o kveld, og da var det bare tut å kjør å ut på første prøvetur med bilen! kjempebil dette;) god å kjøre, åsså er det jo e30 da! ett par bilde fra turen(dårli mobilbilde..:
Østgaard Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 Sjå der ja Satser på å få tatt den andre kanalen i morga
Østgaard Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Skifta olje og oljefilter idag. Fiksa også litt lys, men mangler vertfall ei pære... Begynte på venste sida, er litt mer rust på den en på høgre, så kommer til å ta litt mer tid Er ikke noe å ta bilder av enda, men kansje i morgen? Fekk forresten meg noen strøkne nyrer idag. De som er der er flassa chromen på, så skal prøve å lakke de svarte, for å se hvordan det blir Stor takk til "Ambakk" for nyrene!
lorve Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Skifta olje og oljefilter idag.Fiksa også litt lys, men mangler vertfall ei pære... Begynte på venste sida, er litt mer rust på den en på høgre, så kommer til å ta litt mer tid Er ikke noe å ta bilder av enda, men kansje i morgen? Fekk forresten meg noen strøkne nyrer idag. De som er der er flassa chromen på, så skal prøve å lakke de svarte, for å se hvordan det blir Stor takk til "Ambakk" for nyrene! Her går det unna ja prøv med svarte nyrer så skal du se, liker det veldig godt på E30
Østgaard Skrevet April 22, 2009 Forfatter Skrevet April 22, 2009 Skifta olje og oljefilter idag.Fiksa også litt lys, men mangler vertfall ei pære... Begynte på venste sida, er litt mer rust på den en på høgre, så kommer til å ta litt mer tid Er ikke noe å ta bilder av enda, men kansje i morgen? Fekk forresten meg noen strøkne nyrer idag. De som er der er flassa chromen på, så skal prøve å lakke de svarte, for å se hvordan det blir Stor takk til "Ambakk" for nyrene! Her går det unna ja prøv med svarte nyrer så skal du se, liker det veldig godt på E30 Takk Skal prøve med svarte nyrer, har trua på det blir bra ja... Men skal prøve å få vekk chromen, så lakken ikke flasser Har gjort en heil del idag også... Nå er begge skjermene tatt av, og fjerne overflate rusta innvendig. Har begynt å lakke den ene, den andre skal rettes en bulk i Har også sandblåst alle små rustflekkene rundt om, og hatt på rustgrunning. Satser på å få på lakk i morgen
Østgaard Skrevet April 24, 2009 Forfatter Skrevet April 24, 2009 Holdt på så lenge igår at jeg ikke hadde tid å legge inn bilder osv... Kansje jeg gjør det i kveld
Østgaard Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Kjøpte mej nye bremse klossa å skive bak igår... Men når ej skulle montere so va eine skiva feil. Å den va ikkje på lager, so fe ikkje na på hjula igjenn før tirsdag/onsdag :-\ Menmen, fe gjer mest muli anna då
EirikL Skrevet April 25, 2009 Skrevet April 25, 2009 Jeg må si at slike old school-felger ser jævlig bra ut på E30. Kunne tenkt meg sånne til vinteren:)
Østgaard Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Jeg må si at slike old school-felger ser jævlig bra ut på E30. Kunne tenkt meg sånne til vinteren:)ja er helt greiie...Men blir litt for mye dekk:P hehe... Blir sikkert vinterfelger desse også med tida
Østgaard Skrevet April 25, 2009 Forfatter Skrevet April 25, 2009 Bestilte meg forresten kvite sideblinklys idag Vi hadde ikke fremme, så det får vi ta ved en annen annledning
Østgaard Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 touring kan bli skamtøft!jepp!Har gjort en god del idag, er inne å spiser nå, så skal jeg ut igjenn etterpå... Bilder senere
Østgaard Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 Då hekje her våre nåke bildeuppdate på ei stond. so fe ta å legge ut bilde ta dej ej he styrt me siste dagane... Tok bilen ta bokkane for å snu na: Lakka lykteringane: Begynte å skifte bremseklossa å skive bake, men fekk feil eine skiva. Håpe ej fe rett på tirsdag, so fe ej skifta på andre sinda også... Ferdi på eine sida: Lakka grillen: So he gjort ferdi skjermane. Va bolka på begge to. Grunna: Våtslipt og vaska, klar te lakk: Andre skjermen: So lakka ej kanalen, sanblåste alle rustlfekka, hadde på rustgrunning, so flekklakka. Sammensett igjenn: Svarte nyre: Rensa å støvsuga intriøret: So til slutt prøvte ej me nåken grøvtelys ej hadde liggande. lure på om ej skal ha dei på til ej fe kjøpt mej orginale... (ster bære laust inni no) Ser bedre ut en et hol, vell? Håpe det går greit med dialekta(?) (Er kopiert fra et lokalt forum)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå