Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 283
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Flott bil, men syntes forstatt det er noe som ikke stemmer med bilen, fra fanger og ned. Harmonerer ikke. Men selvfølgelig. Så denne for salg, og det er flott det arbeidet du har lagt ned i den. Salgs annonse bildene var jo tragiske. Prisen var derimot ikke avskrekkende.

Skrevet
Flott bil, men syntes forstatt det er noe som ikke stemmer med bilen, fra fanger og ned. Harmonerer ikke. Men selvfølgelig. Så denne for salg, og det er flott det arbeidet du har lagt ned i den. Salgs annonse bildene var jo tragiske. Prisen var derimot ikke avskrekkende.
Hva mener du? at sida på m-tech`en ikke kommer helt inntil? Vist det er det du mener så irriterer det meg litt...Vet om en kar som har en skru der, for å holde den inntil, men blir ikke akkurat så fint de da... Må finne ei metode for å få den helt inntil.
Skrevet

Syns kanskje ikke m-tech fronten passer inn, hadde muligens vært bedre med Is-leppe eller infinity.. Men det er bare meg ;)

Ellers ser jo bilen veldig bra ut!

Skrevet
Syns kanskje ikke m-tech fronten passer inn, hadde muligens vært bedre med Is-leppe eller infinity.. Men det er bare meg ;)

Ellers ser jo bilen veldig bra ut!

selv synst jeg fronten er rå, men skulle gjerne hatt en strøken m-tech front. Planen var jo å kjøpe is-leppe, men fann ikke noe brukt. Så plutselig fant jeg denne m-techen, utrolig billig.

Men har fortsatt ikke slått fra meg tanken på is-leppe. Kan jo vere greit å ha å velge i også 8)

Har tenkt litt på svart is-leppe, svarte sideskjørt og svart felt nederst på bakfangeren. Hadde det blitt bra kansje?

Det er vertfall ikke noe som kommer nå :wink:

Skrevet

Flott bilde :D

Nå er bilen eu-godkjent i to år til :)

Men vurderer å få godkjent senkesettet i vognkortet. Men da må jeg skifte dempere. Noen som har noe erfaringer? Skal vel egentlig bære ha billigest mulig, slik jeg får godkjent.

Ser at koed skal ha 712nok per framdemper, av merket FK. Finner ingenting på gs, men får ringe de i morgen.

Skrevet

Ja, fronten passer ikke som den skal. Det har jeg påpekt tidligere.

Men det jeg mener er at, ja (!) fronten er grisetøff, M-tech'n er det. Men harmonerer ikke med resten av bilen, da den mangler alt annet. Som det blir nevnt tidligere, en Infinity eller IS leppe, hadde passet denne bilen ypperlig. M-tech'n er stor å tung å vankselig å "bære" uten alt det andre som hører til.

Skrevet
Ja, fronten passer ikke som den skal. Det har jeg påpekt tidligere.

Men det jeg mener er at, ja (!) fronten er grisetøff, M-tech'n er det. Men harmonerer ikke med resten av bilen, da den mangler alt annet. Som det blir nevnt tidligere, en Infinity eller IS leppe, hadde passet denne bilen ypperlig. M-tech'n er stor å tung å vankselig å "bære" uten alt det andre som hører til.

hehe, forstår hva dere mener. Og ja, jeg er på jakt etter is-leppe. Tror den vil passe bedre en infinity.

Vist jeg skal bestille dempere fra koed blir det kansje til at jeg kjøper is-leppe derifta også. Så vist noen har ei is-leppe til salgs så rop ut!

Forresten fliid, du har ikke noen erfaringer med dempere? Har vell et justerbart til langt over min økonomi du?

:lol:

Skrevet

Jeg har hva jeg syntes er det beste innenfor "fast senk" : )

Mitt senkesett og tilbehør ligger til salg, og det skal være mulig for allle og envær å få kjøpt, til den prisen. Blir solgt meget rimelig. Noe kanskje du burde vurdere? : )

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124105

Mtp. hva som følger med, så er dette mulig å godkjenne. 80/80 senken er det trossalt tüv på. : )

Skrevet
Jeg har hva jeg syntes er det beste innenfor "fast senk" : )

Mitt senkesett og tilbehør ligger til salg, og det skal være mulig for allle og envær å få kjøpt, til den prisen. Blir solgt meget rimelig. Noe kanskje du burde vurdere? : )

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124105

Mtp. hva som følger med, så er dette mulig å godkjenne. 80/80 senken er det trossalt tüv på. : )

Skreiv et svar i den topicen jeg da...

Men 80mm? Hvor høye er klossene du skal kjøre over på BT da? Klarer du de med 80mm senk?:P

Kunne tenkt meg bilen litt lavere framme egentlig, men det får vente til jeg skal bruke bilen selv til daglig.

Skrevet

Synes personlig at m-techII er den peneste stylingen til e30. Kjør på med sidepaneler og full pakke, så blir det kult. VI kjører full m-techII touring vi!:)

iwu4ipyfyj0ehajeovuh.jpg

Skrevet
Synes personlig at m-techII er den peneste stylingen til e30. Kjør på med sidepaneler og full pakke, så blir det kult. VI kjører full m-techII touring vi!:)

Sjå der ja:D

Men blir ikke full m-tech2 nå vertfall. Satser helder på is-leppe nå i første omgang, men skal beholde m-techen også :wink:

Skrevet
Dersom du skulle selge leppa kan jeg være interessert.. må ha en til jeg skal modde litt :)
m-tech 2`en? Tviiler:P hehe

Må nesten ha den liggende. Men hva ville du gitt for den da? Festa er ikke heile, men går fint and å feste den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...