Bergen_ Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Bilder og prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ashlakksen Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Kilometer og pris antydning!?? Bytte i Esskompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Kilometer og pris antydning!??Bytte i Esskompressor? 194 000 pris over 150:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Hvilket interiør er det i den? er den heil og fin innvendig? Har du bilder av intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 litt of topic: mn.. er dette gammle bilen til henning engen.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 litt of topic: mn.. er dette gammle bilen til henning engen.? Det er nok helt korrekt Gamlebilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 litt of topic: mn.. er dette gammle bilen til henning engen.? Det er nok helt korrekt Gamlebilen min... der kom vel svare hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Hvilket interiør er det i den? er den heil og fin innvendig?Har du bilder av intr? den er helt strøken innvendig. 2 bøttestoler ellers orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 jeg syntes også jeg dro bekjentskap til filmen på youtube . Sinnsykt rå film det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 den er såklart ikke godkjent med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 den er såklart ikke godkjent med turbo? nei ,men det er planen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 jeg syntes også jeg dro bekjentskap til filmen på youtube . Sinnsykt rå film det der hvilke film ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 bmwpower.no filmen du mener? Synes også den ligner. Ser nå at han over her skrev at det var hans tidligere bil. Da er det den filmen jeg har liggende på pcen. Var ikke så vanlig med turbobmw første gang jeg så den mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 bmwpower.no filmen du mener? Synes også den ligner Ja er jo samme bil. Trodde det var snakk om en annen film. Dem som henning har på hjemmesiden er jo steingamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg