Øystein E30 M3 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Da jeg såg M3en "min" til salgs, klarte jeg ikke å dy meg Så nå er altså bilen tilbake i mitt eie etter å ha vært på "utlån" i to og ett halvt år Har ikke fått gjort så mangen forandringer enda, men den har fått nye baklykter,nyrer og emblem. Og selvsagt en real runde meg auto glymmen Flere bilder kommer etterhvert Noen bilder for å se litt forandringer Venter på at en hyggelig kar her på bimmers skal komme hjem fra ferie og sende meg en orginal vinge me flapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 hehe strøken bil! du vet hvertfall hva du har handlet. så lenge siden du solgte altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 meget pen då har du bare å komme på eikås på søndag og vise den frem. bmwklubben har banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwlukas Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Den såg skikkelig fin ut Øystein! Smykke det der.. Skal du på eikås på søndag eller holde du deg på Halsnøy for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Takk, takk Ja, det er jo greit å vite hva enn får Har angret så mangen ganger på at jeg solgte så jeg måtte jo gripe sjansen når den kom Hmm.. Eikås på søndag ja,har egentlig andre planer, men jeg burde jo få med meg det. Ser det er på høy tid at jeg somler meg til å melde meg inn i bmwccn visste ikke om dette jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Skjønner godt du angret på å selge den,så skikkelig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Den såg skikkelig fin ut Øystein! Smykke det der..Skal du på eikås på søndag eller holde du deg på Halsnøy for tida? Takk skal du ha Åsmund Skal du på eikås me cslen? Trur eg må bli i byn ser da ut så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Så hvordan har tilstanden på bilen endra seg siden ditt forrige eie da? Steget eller sunket i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Så hvordan har tilstanden på bilen endra seg siden ditt forrige eie da? Steget eller sunket i pris? Det er litt småting som må tas før eller senere,ikke noe som brenner men skal bilen bli 100% strøken så må det selvsagt legges noen lapper i den. Men for all del, bilen er meget bra den. Vi må jo ikke glemme at disse sliterne faktisk er 20år gammle (+/-). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Meget pent!!! Falt eller steget i verdi siden du solgte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ser det ble M3 E30 på deg igjen ja... Ser også ut fra bildene at din har betraktelig mer bakkeklaring enn min. Så tror du gjorde lurt i ikke å kjøpe min. Min er forøvrig solgt nå. Hentes og betales 23. april... Blir en tung dag, men klar for noe nytt nå kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Mmmmmmeget lekker bil! Den store guttedrømmen min, ved siden av Porsche 911. Ville kanskje ha byttet baklyktene, ikke fordi de skjemmer ut bilen, men tror kanskje røde med hvite ryggelys hadde blitt penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 satan, jeg vil ha M3!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Herlig bil!! Absolutt en guttedrøm, ja. Nå skal det vel en del til før du selger den igjen? satan, jeg vil ha M3!!! Tviler på at han gir deg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Gratulere med å få tilbake en lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå