Gå til innhold

Min 90mod E30 M3++, nytt familiemedlem s. 10 :)

Anbefalte innlegg

Da jeg såg M3en "min" til salgs, klarte jeg ikke å dy meg :lol: Så nå er altså bilen tilbake i mitt eie etter å ha vært på "utlån" i to og ett halvt år :P

Har ikke fått gjort så mangen forandringer enda, men den har fått nye baklykter,nyrer og emblem. Og selvsagt en real runde meg auto glymmen :wink:

Flere bilder kommer etterhvert :D

3yecjhmyi6a23k612xd2.jpg

2jpjx5cy6cfplrapo17t.jpg

7sfre0h06grd1oqk5bl9.jpg

Noen bilder for å se litt forandringer

Venter på at en hyggelig kar her på bimmers skal komme hjem fra ferie og sende meg en orginal vinge me flapp :D

e9ftencw0it2jfpb6h61.jpg

d09kmxnjv5le5aqe1adr.jpg

bj7ag6lodo1kq61e1pol.jpg

7ss1srr6599py6fika7w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, takk :D Ja, det er jo greit å vite hva enn får :P Har angret så mangen ganger på at jeg solgte så jeg måtte jo gripe sjansen når den kom 8)

Hmm.. Eikås på søndag ja,har egentlig andre planer, men jeg burde jo få med meg det. Ser det er på høy tid at jeg somler meg til å melde meg inn i bmwccn :roll: visste ikke om dette jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvordan har tilstanden på bilen endra seg siden ditt forrige eie da? Steget eller sunket i pris?

Det er litt småting som må tas før eller senere,ikke noe som brenner men skal bilen bli 100% strøken så må det selvsagt legges noen lapper i den. Men for all del, bilen er meget bra den. Vi må jo ikke glemme at disse sliterne faktisk er 20år gammle (+/-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det ble M3 E30 på deg igjen ja...

Ser også ut fra bildene at din har betraktelig mer bakkeklaring enn min.

Så tror du gjorde lurt i ikke å kjøpe min.

Min er forøvrig solgt nå. Hentes og betales 23. april...

Blir en tung dag, men klar for noe nytt nå kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmmmeget lekker bil! Den store guttedrømmen min, ved siden av Porsche 911. Ville kanskje ha byttet baklyktene, ikke fordi de skjemmer ut bilen, men tror kanskje røde med hvite ryggelys hadde blitt penere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...