Gå til innhold

Min 90mod E30 M3++, nytt familiemedlem s. 10 :)

Anbefalte innlegg

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pent! Men ta bort øyenlokka, bilen ser jo bare trøtt og sliten ut med de :P

Syns du det? Jeg hadde de av da jeg monterte de sorte lyktene, men syns det såg bedre ut med øyelokk!

Men det er jo bra at alle ikke liker det samme da :P hehe..

Takk takk, Ellingsen :D Var godt å få den tilbake igjen :lol:

Jaa, den såg litt sliten ut! Jeg har liggende til min jeg og så jeg fikk med bilen, men tror ikke de blir montert. Tenker på å prøve orginale nyrer nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg den bilen din asså :D

Såg den så vidt på Eikås, hadde så liten tid å se på biler mellom dekkskift, banekjøring og litt drifting i noen lastebildekk :roll:

Lyst å selge den til meg eller?? :love: hehe....

Takk det samme, din er jo virkelig gjennomført :D

Tenkte jeg skulle slå av en prat, men anledningen baud seg liksom aldri!

Virkelig synd med den driftingen din asså :o Må ikke ødlegge den flotte bilen :P Jeg hadde vertfall aldri våget å kjøre på bane med schmidt felgene :shock:

Tror ikke jeg skal selge med det første 8) Men skal jeg, så må det bli til en som deg :D Er ikke så vansklig å se at du liker å ta vare på bilene dine, jeg kjenner jo til ett par av dine tidligere biler også :P hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt fra rent i motoren, men jeg legger ut ett par bilder uansett :P

Har bestilt slipesett, så når det kommer skal vertfall toppdekselet og innsugsmanifoilen av og lakkeres. Mulig det kommer ett stabstag bare for pynten sin del, ellers lite planer for motoren føreløbig.

Åpent luftfilter er nett erstattet av orginal luftfilterboks.

motorM3007.jpg

motorM3009.jpg

motorM3012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du. Meget fin m3 du har. Ser strøken ut. Men så tiligere i tråden her att felgene hadde feil innpress? Hva er innpresse da? Di kler jo bilen meget bra syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius: Har ingen planer,men mest trolig forblir den orginal. Det skal vertfall uansett være S14 sugemotor, så lenge den er i mitt eie :P

Jørgen: Husker ikke innpresset i hodet, men jeg må ha 5mm spacer foran (pga kallipteren), de tar litt borti innerskjermen når jeg svinger hardt, og bak subber det viss jeg kjører hardt. Utsende på felgene er så godt som perfekt til bilen, i mine øyner, men det hjelper lite når de ikke passer perfekt. Men de blir nok uansett ikke solgt. Det går jo fint an å bruke de sålenge en ikke skal kjøre på bane e.l :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...