Østgaard Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Hei. Trenger litt deler til touringen min -Må ha et nytt pasasjer sete, vist de funker med fører sete er det også av int. Er av denne typen: -Grøftelys(må vere komplett med feste. Fint om du har dobbel tåkelys bryter til å ha inne i bilen også. -Kvite blinklys framme. -IS/riger leppe Vist du har et senke sett med papir, til en billig penge så kan jeg vurdere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 jeg tror jeg har en slik stol stående som ikke er hullete... skal sjekke... kom med et bud da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 jeg tror jeg har en slik stol stående som ikke er hullete... skal sjekke... kom med et bud da Det hadde vert flott Ta bilder du, så skal vi se om vi blir enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Jeg har 1 lyktesenker liggenes husker ikke vilken side da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Jeg har 1 lyktesenker liggenes husker ikke vilken side da menhehe, må nokk ha begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 jeg tror jeg har en slik stol stående som ikke er hullete... skal sjekke... kom med et bud da fått sjekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Lyktelister koster 266,- på Koed og hvite blinkers foran 192,-. Du trenger sikkert endel andre ting til prosjektet ditt som du får rimelig hos Koed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Jeg har 1 lyktesenker liggenes husker ikke vilken side da menhehe, må nokk ha begge Hehe, men da er du halveis nærmere 100 %. Skal ikke ha noe for den siden jeg bare har ene, du kan få den mot porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Lyktelister koster 266,- på Koed og hvite blinkers foran 192,-. Du trenger sikkert endel andre ting til prosjektet ditt som du får rimelig hos Koed;)jepp, vet det Får se om jeg trenger noe der... tenke bare at det kansje var noen som hadde dette liggende i fin stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk33to Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 jeg tror jeg har en slik stol stående som ikke er hullete... skal sjekke... kom med et bud da fått sjekka? skal bort og ta bilder i kveld så send meg mailen din på pm så skal du få bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 jeg tror jeg har en slik stol stående som ikke er hullete... skal sjekke... kom med et bud da fått sjekka? skal bort og ta bilder i kveld så send meg mailen din på pm så skal du få bilder du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 25, 2009 Forfatter Share Skrevet April 25, 2009 oppdaterte første post litt!! Bare skrik ut om dere har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå