OLEZZ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Fordi de stjeler noe FRA en person. Kjører en person 10kmt for fort, så gjør ikke det noen vondt. Ikke kom med kollisjonseksempel. Glem d
Kentan-racing.com Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Galro.. vi kan si det slik.. Kom hit opp.. bryt deg inn på verkstedet mitt.. så kan du få gå inn hit etterpå og skrive om du vurderer og ta turen en gang til.. Garanterer deg at du ikke har lyst!
Galro Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Ikke kom med kollisjonseksempel. Glem d Skal jeg ikke komme med det fordi selv skjønner at det er aktuelt eksempel? Fordi selv skjønner at folk dør i trafikken grunnet lovbrudd? Eller ligger det andre grunner til bunns i hvorfor jeg ikke skal komme med det?
OLEZZ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Fordi det er ingen andre enn deg som tenker: Oi, han der ligger 10kmt for fort i 80 sona. Tenk om han kræsjer i noen.
Galro Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Galro.. vi kan si det slik.. Kom hit opp.. bryt deg inn på verkstedet mitt.. så kan du få gå inn hit etterpå og skrive om du vurderer og ta turen en gang til.. Garanterer deg at du ikke har lyst! Så jeg må bryte meg inn for å få dokumentasjon på at metoden din fungerer, det til tross for at det åpenbart at den fungerer ifølge deg selv? For øvrig har du rett i at jeg ikke ønsker å bryte meg inn hos deg, men det hadde jeg ikke gjort uavhengig av hva konsekvensene er. Per i dag bryter jeg ikke inn hos folk som er bevegelseshemmede, selv om de nok ikke kunne benyttet seg av dine "metoder".
Galro Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Fordi det er ingen andre enn deg som tenker:Oi, han der ligger 10kmt for fort i 80 sona. Tenk om han kræsjer i noen. Det er du som trekker inn faktiske tall i diskusjonen, ikke jeg. Jeg har for øvrig også kommet med andre eksempler på lovbrudd, uten at jeg har fått noe mer konkret svar enn "kommer på" og "det er en grad et eller annet sted". Er det greit at andtre straffer deg med sine metoder, for lovbrudd du måtte begå?
OLEZZ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Her er svaret mitt igjen: Det kommer helt ann på hvilken situasjon det er. Da spørr jeg deg det samme.
Kentan-racing.com Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Fatter ikke hvordan jeg skal kunne skaffe dokumentasjon på det? har jo ikke vært forsket på det.. Men er derimot forsket på anmeldelser..1 av 100 saker blir oppklart tror jeg det var? og de får som sagt en liten bot på en 4-5000 kr.. Det er ikke straff spør du meg.. Straff er 8 mnder på krykker! da gjør du det ikke om igjen.. Forøveri.. vil tror vedkommende som har fått samtligge fingrer klippet av i de landene di driver med slik straff slutter og stjele en stund før alle fingrer er borte.. han har jo bare 10.. synd om alle skulle blir borte..
Galro Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Her er svaret mitt igjen: Det kommer helt ann på hvilken situasjon det er. Da må du forklare nøyere i hvilke situasjoner det er akseptabelt og hvorfor det er det. Da spørr jeg deg det samme. Du har fortsatt ikke fått med deg at jeg er imot å bruke "egne metoder" på diverse egendefinerte "grader" etter eget forgodtbefinnende?
Kentan-racing.com Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Galro at du er imot dette har vi jo skjønt.. men nå er vi for dette.. siden vedkommende aldri kommer tilbake for og ta noe fra nettopp deg...
Galro Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Fatter ikke hvordan jeg skal kunne skaffe dokumentasjon på det? har jo ikke vært forsket på det.. Da burde du kanskje sette deg inn saken før du kommer med uttalelser om at det funker, for å deretter si at det er åpenbart at det gjør det. Hvis du aldir har sett noe dokumentasjon for det, hvordan kan du da være så sikker på at det faktisk gjør det? Men er derimot forsket på anmeldelser..1 av 100 saker blir oppklart tror jeg det var? og de får som sagt en liten bot på en 4-5000 kr.. En anmeldse er ikke det samme som et lovbrudd, så en slik undersøkelse sier ikke mye (annet enn at du igjen ikke greier å finne noe dokumentasjon på det). Det leveres hele tiden inn anmeldelser for ting som folk tror er lovbrudd; Politiets oppgave er å finne ut av om at faktisk dreier seg om et lovbrudd eller ikke. For at alle anmeldser skal føre til dom, må svært mange uskyldige bli dømt.
OLEZZ Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Jeg kan gi deg et eksempel igjen jeg. Jeg personlig synes det er lov å handle på egenghånd når noen stjeler F.eks felger av meg. Hva du synes om det, gir jeg blanke F*** i. Nok om den delen av diskusjonen. Men nå tar jeg kvelden. Du vet hva jeg står for, og hva jeg mener. Så får du ta et oppgjør om du synes det er feil.
Jørgen-Fastbmw Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Kentan-racing.com Du kan faktisk få en premieidiot til å virke som en OK kar, har ikkje lest eit fornuftig innlegg fra deg, og då meiner eg ikkje kun i denna tråden..
Galro Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Galro at du er imot dette har vi jo skjønt.. men nå er vi for dette.. siden vedkommende aldri kommer tilbake for og ta noe fra nettopp deg... Så om jeg var for å drepe deg, hadde det vært greit? Den eneste begrunnelsen har jo stort sett gått på "vi føler det er rett" og "vi har våre metoder".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå