Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ingen bryr seg med alarmer i byen?

Fordi det har blitt slik at alarmer er en vanlig del av bybildet (dog så har det blitt litt mindre av det de siste årene), så skulle man brydd seg om alle, hadde man ikke kunne brydd seg om noe annet. Det er gjerne slik at det er en høyere konsentrasjon av alt i byene, også bilalarmer. Riktignok er ikke Oslo noen stor by, men likevel ...

:)

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ja der ser du hva vi godtroende nordmenn har igjen for å ta inn alle sånne søppelfolk..

Siden du kun ut fra "utlendinger" kan konkludere med at "vi godtroende nordmenn har tatt dem inn", kan du fortelle meg hva Lotto-tallene blir til helgen?

Det å være i et land er ikke det samme som at et land har tatt deg inn. For alt vi vet kan de være turister, de kan være etterkommere etter noen som ble gitt asyl til, de kan være etniske nordmenn med dårlige norskkunnskaper (det finnes flere av dem) og utenlandsk utseende, kanskje det bare var forkledninger, men uansett vet vi alt for lite til å konkludere med noe. Hvilken hensikt det da har å nettopp gjøre dette, skjønner jeg ikke. Spesielt ikke når trådens tema er et helt annet.

Skrevet
Øøøøh.... Lenge siden du har vært i en større by? Her snur ingen seg om det så spruter blod ut av grillen og bilen kommer løpende etter deg...

Hahahaha! Lo meg halvt ihjel. :P

Skrevet

Hvorfor ingen bryr seg med alarmer i byen?

Fordi det har blitt slik at alarmer er en vanlig del av bybildet (dog så har det blitt litt mindre av det de siste årene), så skulle man brydd seg om alle, hadde man ikke kunne brydd seg om noe annet. Det er gjerne slik at det er en høyere konsentrasjon av alt i byene, også bilalarmer. Riktignok er ikke Oslo noen stor by, men likevel ...

:)

Om det er feil eller riktig å bo i byen er vel litt synsing;) Men jeg trives godt på bygda :D Og du trives vel godt i byen.. Uansett, så er det synd at alarmer er en del av bybildet..

Skrevet

Om det er feil eller riktig å bo i byen er vel litt synsing;) Men jeg trives godt på bygda :D Og du trives vel godt i byen.. Uansett, så er det synd at alarmer er en del av bybildet..

Nå var det ikke ment som en start på "bygd kontra by", men mer som en teori til hvorfor man ikke bryr seg om alarmer i byene. Selv vil jeg kalle Vinterbro for bygda (området er omgitt av jorder, skog og vann), men det ligger likevel såpass nærme Oslo at det ikke føles veldig usentralt. Det passer meg svært godt.

;)

Skrevet

Klipp av dem fingrene! Enkelt og greit. Jeg er drittlei at slikt pakk får springe rundt å gjøre djevelskap uten at noe skjer. Har liggende det jeg trenger for å beskytte mine eiendeler, jeg bare håper jeg aldri trenger å ta de i bruk...

Skrevet

kjipt!

men uansett, et orginalt speilglass med varme koster jo over 1000 kroner! hadde du bare sagt ok, lar det være, hvis noen hadde tatt en høvding fra lommeboka de? neppe...

Skrevet
kjipt!

men uansett, et orginalt speilglass med varme koster jo over 1000 kroner! hadde du bare sagt ok, lar det være, hvis noen hadde tatt en høvding fra lommeboka de? neppe...

Sant så sant...

Skrevet
Klipp av dem fingrene! Enkelt og greit. Jeg er drittlei at slikt pakk får springe rundt å gjøre djevelskap uten at noe skjer. Har liggende det jeg trenger for å beskytte mine eiendeler, jeg bare håper jeg aldri trenger å ta de i bruk...

Det er klart at en så stor straff hadde vært prevantivt.. Uansett så bryr det meg midt i ræva om du så mister noen fingre om man stjeler (og man er voksen, ikke på barn og unge seff).. Stjeler ikke likevel jeg så.. Så jeg har liksom ikke problemet..

Skrevet
Nono, you take the glass, and make mosaic of the rest. :) Thieves are thieves. ;)

Drit i speilet, og sikt på knærne...

Fristende... Meget fristende faktisk!

Tro jeg liker deg...

Jeg liker deg! :D

Når driten først har slått til mot bilen, så se det positive i at ikke noen annet ble ødelagt.

Liten trøst, men dog

Skrevet

Det som er ekkelt og plager meg er at dem har TATT på bilen min! Det provoserer meg så utrolig mye. Og midt på dagen parkert rett utenfor stoooort vindu og masse folk, det viser bare hvor forbanna sleipe det jævelskapet har vært! ÆSJ!!

Burde være unødvendig å måtte ha den inne på dekksenteret på lyse dagen...

Skrevet

Kan gi deg opplæring i skyting eg Monica. Er noen år siden eg var med i skytterklubb, men det er som å sykle. Glemmer det aldri. ;)

Men ikkje skyld på meg når de mister knæra. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...