kampen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Bilen er svensk, men momset inn og alle papirene i orden. Kunne vel ha vurdert å vaske bilen før jeg tok bilder. Det er vel stortsett rust på alle karosseri deler og interiøret er skåret i. Dette kan sys og vil da ikke se så gale ut. Plasten er hel bortsett fra liten sprekk på bakfanger som kan fikses. 4 x el-vinduer. Senkesett og dempere Motor og gir fungerer bra. Km.st ca 230 mener jeg det var. Som dere ser har det vært et lit uhell under prøvekjøring. Regner med å få et brukt panser i erstatning. Så hvis dette går i orden følger det et helt panser med bilen. Bilen selges hel for 17 000. Delesalg blir vel sannsynligvis aktuellt, men jeg prøver å selge den hel først. Er du interessert i noen av delene på bilen så send meg sms eller pm på hva du er interessert i og hva du vil gi for det. Med andre ord ikke ta ting som har med deler å gjøre her. Tlf 97088747 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 kan by deg 13 siden den er momset. å da skal 17" felga medfølge Moderatoredit (R Andersen): Jeg endret litt på innlegget. Dette er ikke første gang jeg sier dette til deg, men vennligst les reglene for forumet før du poster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Selge den i deler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 mye for fram å bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Du kan komme med bud på pm. Bilen blir vel lagt ut for salg i deler til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 23, 2009 Share Skrevet April 23, 2009 siden du ikke svarer på PM så spør jeg her.. byr deg 300kr for di plastbitene på hver side av frontfangeren(nederst) hvordan er diffen som står på?original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Til info så er nå interiøret og styling lagt ut for salg på BMW-deler selges.. Har også vasket bilen og tatt noen nye bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 har du bilen enda??komplett?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 er intr i de to små leppene på fangern om du har de enda og de er hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kampen Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Vil ikke dele opp frontfangeren, desverre. Solgt vingen og ta imot bud på resten av stylingen på sms 97088747. Kan selge i hele deler også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg