///stian Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Faen, at bimmen min har gått i dvale modus. Så får vel ta bussen ut:p
hellduck Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Ahh!! Hørtes kjekt ud!! Tvila på eg i det heila tåre å komma! Masse mannfolk (ikkje d at d e feil då!! hehe ) å ingen eg kjenne... Kan ble litt dystert for meg å den halvslakke 318'en min Jajaja, tar d ein aen gång når bilen forhåbentligtvis ser litt bedre ud =) Kos dåkk!!
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 feil holdning! det er jo meningen å treffe nye folk et slik treff blir holdt! tenk om alle hadde tenkt som deg, da hadde jo ingen snakket med noen...
hellduck Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hehe Sorry! Men eg e kje den så e mest frampå, så eg hadde liksom bare stått der aleina Eg beklage min holdning!
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hehe Sorry! Men eg e kje den så e mest frampå, så eg hadde liksom bare stått der aleina Eg beklage min holdning! hadde jeg vært der, hadde jeg fått deg med... jeg er en person som ikke klarer å hold kjeft, og være frampå somregel... men bare tenk, det blir værre for hver gang hvis flere og flere blir sammensveiset er det vasnkeligere for å få inn "nye" i "gjengen" hvis du skjønner... så jeg ville rådet deg til å stikke huet innom (om du parkerer bilen på andre sia av byen og labber bort, eller om du stiller deg på en ende, så er det nok neon som kommer henn, slik er det alltid... man må ikke alltid snakke, elelr være frampå, men bare det at du for deg selv "tørr" å komme, er jo en begynnelse men det må du jo selfølgelig finne ut av selv hehe... og er det noe du lurer på, er jo dette en ypperlig mulihet for å kikke på andre biler, og utveksle erfaringer med hvordan de har gjort det... finn deg en fin bil, studer den lenge nok, så kommer eieren alltid henn for å prate piss og skryte på seg noe ^^ hehe
Trond e30 cab Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Trond, må du ikke pyse ut me cab'en! Må nok pyse ut idag med caben hehe. Bilen er skitten som fy både innvendig og utvendig. Det får holde med 850ien idag.
Lars89 Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hehe Sorry! Men eg e kje den så e mest frampå, så eg hadde liksom bare stått der aleina Eg beklage min holdning! Når til og med innadvendte meg med en haug av en E30 tør å stille på treff tør du det også Er bare gøy
Gislius Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hellduck! Komkom! viss det blir for skummelt, stikker du bort å hopper på de hoppetingene =D Så tenker folk "ka faen?" Så komme de bort å snakker Eller så tar du trikset til Mysild, stå å glo! Du trond du trond, da må du vaske! det må jeg hjem å gjør nå, bare sånn den kan bli skitten på vei til byen ^^ Men 850 holder og da
H_c Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 hvis det er noen som røyker som vil kjøpe noen kartonger med røyk så har jeg prince mild og marlboro light for salg, finn meg med den gråe m5-en hvis dere vil ha. 400 pr kartong.
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 hvis det er noen som røyker som vil kjøpe noen kartonger med røyk så har jeg prince mild og marlboro light for salg, finn meg med den gråe m5-en hvis dere vil ha. 400 pr kartong. trodde bmw eiere drev med salg av sterkere varer enn tobakk
Trond e30 cab Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Hellduck! Komkom! viss det blir for skummelt, stikker du bort å hopper på de hoppetingene =D Så tenker folk "ka faen?" Så komme de bort å snakker Eller så tar du trikset til Mysild, stå å glo! Du trond du trond, da må du vaske! det må jeg hjem å gjør nå, bare sånn den kan bli skitten på vei til byen ^^ Men 850 holder og da Hehe! Faderen vaska akkurat bilen, bare for å se at etter tørk kom regnet igjen hehe. Garasjen er opptatt for øyeblikket etter at ekspansjonstanken til søsteren min sin X5 sa kapang! hehe
Søreng Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 Ser ut som dette kan bli knall.. Flott vær vertfall i øyeblikket. Nå er det bare å få noe mat i trynet, eller vertfall magen Og så ut å vaske for så å trille forsiktig til byen Førøvrig enig i det Sondre og mange andre sier her "hellduck". Bare å ta turen, så du i det minste møtte opp! Vi biter ikke.. Jaja, noen gjør, men du ser med en gang hvem som gjør det finn deg en fin bil, studer den lenge nok, så kommer eieren alltid henn for å prate piss og skryte på seg noe ^^ hehe Haha, merkelig hvordan det der fungerer.. Er jo uungåelig
///Mysild Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 ta masse bilder andreas! forventer full rapport... hehe kan sende opp litt sol fra sørlandet, her er det knapt skyer
Søreng Skrevet Mai 6, 2009 Skrevet Mai 6, 2009 der kom regnet ja... Neida, sola skinner her på hundvåg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå