Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ahh!! Hørtes kjekt ud!!

Tvila på eg i det heila tåre å komma! Masse mannfolk (ikkje d at d e feil då!! :P hehe ) å ingen eg kjenne...

Kan ble litt dystert for meg å den halvslakke 318'en min :P Jajaja, tar d ein aen gång når bilen forhåbentligtvis ser litt bedre ud =)

Kos dåkk!!

Skrevet

feil holdning! det er jo meningen å treffe nye folk et slik treff blir holdt! tenk om alle hadde tenkt som deg, da hadde jo ingen snakket med noen...

Skrevet
Hehe ;) Sorry! :P

Men eg e kje den så e mest frampå, så eg hadde liksom bare stått der aleina :)

Eg beklage min holdning! ;)

hadde jeg vært der, hadde jeg fått deg med... jeg er en person som ikke klarer å hold kjeft, og være frampå somregel... men bare tenk, det blir værre for hver gang ;-) hvis flere og flere blir sammensveiset er det vasnkeligere for å få inn "nye" i "gjengen" hvis du skjønner... så jeg ville rådet deg til å stikke huet innom (om du parkerer bilen på andre sia av byen og labber bort, eller om du stiller deg på en ende, så er det nok neon som kommer henn, slik er det alltid...

man må ikke alltid snakke, elelr være frampå, men bare det at du for deg selv "tørr" å komme, er jo en begynnelse ;-)

men det må du jo selfølgelig finne ut av selv ;-) hehe...

og er det noe du lurer på, er jo dette en ypperlig mulihet for å kikke på andre biler, og utveksle erfaringer med hvordan de har gjort det...

finn deg en fin bil, studer den lenge nok, så kommer eieren alltid henn for å prate piss og skryte på seg noe ^^ hehe

Skrevet
Hehe ;) Sorry! :P

Men eg e kje den så e mest frampå, så eg hadde liksom bare stått der aleina :)

Eg beklage min holdning! ;)

Når til og med innadvendte meg med en haug av en E30 tør å stille på treff tør du det også :wink: Er bare gøy :D

Skrevet

Hellduck! Komkom! viss det blir for skummelt, stikker du bort å hopper på de hoppetingene =D Så tenker folk "ka faen?" Så komme de bort å snakker :)

Eller så tar du trikset til Mysild, stå å glo! :)

Du trond du trond, da må du vaske! det må jeg hjem å gjør nå, bare sånn den kan bli skitten på vei til byen ^^ Men 850 holder og da :)

Skrevet

hvis det er noen som røyker som vil kjøpe noen kartonger med røyk så har jeg prince mild og marlboro light for salg, finn meg med den gråe m5-en hvis dere vil ha. 400 pr kartong.

Skrevet
hvis det er noen som røyker som vil kjøpe noen kartonger med røyk så har jeg prince mild og marlboro light for salg, finn meg med den gråe m5-en hvis dere vil ha. 400 pr kartong.

trodde bmw eiere drev med salg av sterkere varer enn tobakk :lol:

Skrevet
Hellduck! Komkom! viss det blir for skummelt, stikker du bort å hopper på de hoppetingene =D Så tenker folk "ka faen?" Så komme de bort å snakker :)

Eller så tar du trikset til Mysild, stå å glo! :)

Du trond du trond, da må du vaske! det må jeg hjem å gjør nå, bare sånn den kan bli skitten på vei til byen ^^ Men 850 holder og da :)

Hehe! Faderen vaska akkurat bilen, bare for å se at etter tørk kom regnet igjen hehe. Garasjen er opptatt for øyeblikket etter at ekspansjonstanken til søsteren min sin X5 sa kapang! hehe

Skrevet

Ser ut som dette kan bli knall.. Flott vær vertfall i øyeblikket. Nå er det bare å få noe mat i trynet, eller vertfall magen :lol: Og så ut å vaske for så å trille forsiktig til byen :D

Førøvrig enig i det Sondre og mange andre sier her "hellduck". Bare å ta turen, så du i det minste møtte opp! Vi biter ikke.. Jaja, noen gjør, men du ser med en gang hvem som gjør det :lol:

finn deg en fin bil, studer den lenge nok, så kommer eieren alltid henn for å prate piss og skryte på seg noe ^^ hehe

Haha, merkelig hvordan det der fungerer.. Er jo uungåelig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...