Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe ;) Sorry! :P

Men eg e kje den så e mest frampå, så eg hadde liksom bare stått der aleina :)

Eg beklage min holdning! ;)

hadde jeg vært der, hadde jeg fått deg med... jeg er en person som ikke klarer å hold kjeft, og være frampå somregel... men bare tenk, det blir værre for hver gang ;-) hvis flere og flere blir sammensveiset er det vasnkeligere for å få inn "nye" i "gjengen" hvis du skjønner... så jeg ville rådet deg til å stikke huet innom (om du parkerer bilen på andre sia av byen og labber bort, eller om du stiller deg på en ende, så er det nok neon som kommer henn, slik er det alltid...

man må ikke alltid snakke, elelr være frampå, men bare det at du for deg selv "tørr" å komme, er jo en begynnelse ;-)

men det må du jo selfølgelig finne ut av selv ;-) hehe...

og er det noe du lurer på, er jo dette en ypperlig mulihet for å kikke på andre biler, og utveksle erfaringer med hvordan de har gjort det...

finn deg en fin bil, studer den lenge nok, så kommer eieren alltid henn for å prate piss og skryte på seg noe ^^ hehe

Heheh ;) Fatte!

Eg stilte opp t slutt då! :P Fekk me meg ein kompis å to, så då blei eg kje heilt aleina :) Men eg stilte bilen på ein parkeringsplass litt lenger borte, men såg at eg faktisk konne stilt an opp eg og! men meeen, tar d neste gång! Va kjekt å ver der jaffal, mången fine bilar :) Eg ska lett gå igjen! :)

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så bra da! :wink:

Husker første treffet e var på... Var skitnervøs, men oppdaga fort at BMW-folk er stort sett veldig greie :wink:

Skrevet
Så bra da! :wink:

Husker første treffet e var på... Var skitnervøs, men oppdaga fort at BMW-folk er stort sett veldig greie :wink:

Hehe ;) Virka sånn ja :P Ikkje d at eg snakte me så mången då, men møje fint å sjå på jaffal! :)

Skrevet

håper eg fekk hilst på deg då . Det hva ett flott treff og masse kjekke folk

Hilsen han så delte ut klistermerker med BMWCCN Rogaland på

Petter

Skrevet

Eg trur kje du helste på meg nei, eg fekk ikkje klister ein gång :P hehe :)

Men eg såg deg jaffal! Eit bra treff, det ska dåkk ha! Goe plass å ha det på og! :)

Skrevet

Godt fornøyd med treffet, fikk til og med klistermerke! :D

Ser det fine bildet av bilen min, jeg presterte å parkere 4 plasser bortenfor alle sammen på Mc'D's.. Jaja, noen måtte gjøre det også 8)

Skrevet

Ledelsen i BMWCCN Rogaland er stolt og imponert over den yngre garde som stilte opp i går . Jeg fant ikke noe å sette fingen på , ikke noen spinning ikke noe søppel å rydde og cruisingen til Mc Donalds så ut til å gå rolig å pent for seg .

Vi må snart finne på lignende igjen .

Mai måned blir jo noe travel med concourse d`elegance 23 mai

og E28 treffet i slutten av måneden .

Men det kommer jo flere planer utover .

Hva med å arrangere et Bimmers treff . Dette er jo noe for ungdommen .

Klart vi vil være med og hjelpe og vi stiller jo og opp på det meste .

Takk til alle som møtte opp i går dette var vellykket ! 8)

Petter

Kassereri BMWCCN Rogaland

pmonsvik@lyse.net

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...