Gå til innhold

Per's bmw 318i e36 1991 (skal bli showbil/gatebil)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halla godtfolk!

har hatt calibra i 3år nå men den rusta sundt så jeg solgte den.. :(

nettop kjøpt meg en bmw318i som jeg tenkte å bygge skikkelig tøff!!!

det er en del skader på den nå men jeg skal sette på et rått bodykit og faren min og jeg skal fikse det som er galt med den.

har tenkt litt på å bygge dem om til framhjulstrekk da det hadde vært kult å hatt noe spesiellt + min far sier dette er mye bedre med framhjulstrekk på glatt føre og snø?

jeg bor litt ute i skogen i nord så det er mye snø her året rundt nesten, finnes det noen som har gjort dette før?

noen bilder:

2r945zvys7veh395urde.jpg

ku7gci5hh8i3ubdrirnd.jpg

ccij03mhphd0oqnwvsfy.jpg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jaja :) bra du har noe å holde på med.tror jeg hadde droppet å prøve å bygge om til FWD men hvilket styling kit hadde du sett for deg på denne ?

Skrevet

har tenkt litt på å bygge dem om til framhjulstrekk da det hadde vært kult å hatt noe spesiellt + min far sier dette er mye bedre med framhjulstrekk på glatt føre og snø?

jeg bor litt ute i skogen i nord så det er mye snø her året rundt nesten, finnes det noen som har gjort dette før?

dummeste du kunne tenkt høyt her inne. dette får du ikke mye bra tilbake meld for.. :P ikke fra meg heller hehe.

Skrevet
hmm delte meninger her tror jeg per ! men har du tenkt å bruke så mye penger på den bilen ?:S

4hjulstrekk da ? ja jeg skal ihvertfall bygge den opp til en skikkelig gromm showbil! :P:P

budsjettet er på 60 000, skal lakke selv da, onkel har noe lakksprøyer i og plass i låven sin.

dører og panser, speil og skjemer samt frontrute får jeg for 5000kr!

fra en kamerat som bor ganske nært her..

skal ned å ta en ditt på det nokså snart.

bestillte nettop neonlys med fjernkontroll fra bsbildeler og nye setetrekk

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... g=&vgpath=

http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... g=&vgpath=

syns det orginale interiøret er jævla kjedelig i bmw, dette vil nok gjøre bilen mye tøffere innvendig! hadde et veldig ligt i gamle calibraen og ble sinnsykt mye råere!!!

:twisted::twisted:

Skrevet

lykke til,skulle jeg først satt inn et tøft innteriør så hadde det jo blitt sort vader førerstoler og skinn bak siden du har 4dør,og lexus lykter er som å banne i kirka her inne:D.men jeg er ikke sikker på om du er seriøs.hiv ut noen bilder av hva du har gjort?:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...