icc Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Er det normalt at vifta skal stoppe når jeg stikker kundeavisa til ICA i den? Dette er når motoren ligger på normal driftstemperatur. Takker for alle svar
Fliid Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hørtes mystisk ut. kjenn hvor god motstand det er i en når du har skrudd av bilen etter en god kjøretur. Er det lite motstand er den nok gåen. Hvordn er temp ved langvarig tomgangskjøring, etter en god kjøretur?
Larsegutt Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 det skal ikke være normalt nei... burde flise den godt opp før vifta stoppa vertfall.
Ballder Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Mulig jeg til dags dato aldri har hatt en jævla bil med viskose som funker, men ingen av dem har koket heller. Mystisk... Den viskose vifta er lett og stoppe dersom du har just stoppet opp og åpnet panseret for og prøve og stoppe den. Snakker driftsvarm motor ja. Lar du derimot motor stå og gåe en god stund på tomgang på en greit temperert dag. 10+ ca. så kan du gi litt gass (1500-2000 rpm) og holde den stødig der. Da burde du høre at viften blåser mye mer enn vanlig, og avtar etter en del sekunder. Da har du en godt fungerende viskovifte...
OverKill Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Hørte kundeavisa til ICA var rimelig feit denne uka:)
icc Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 Vifta mi er helt slapp den, står bilen på tomgang en stund stiger tempen sakte. Skummelt :S Takk for hjelpa, skal se om jeg ikke får tak i en kobling til under 1000-lappen. Overkill: Ikke så veldig, men hadde nok klart å stoppa den med et par vanlige A4 ark også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå