Gjest Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Selger en nybygd RC-bil med alt nødvendig utstyr for å kjøre. "Pakken" inneholder: - 1 stk ferdigbygd bil med servoer montert - 1 stk Hitec Ranger radio - 2 stk 7,2 V 3800 mAh batterier - 1 stk lader Bilen er kun testkjørt inne i hus, gått maks 30 min. Selges eller byttes i noe moro
Gjest Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Rundt 2000 synes jeg den er verdt, det er under selvkost
R Andersen Skrevet April 24, 2009 Skrevet April 24, 2009 Jeg har ryddet litt i tråden.. Vennligst les reglene for forumet før dere poster! Til trådstarter, og iofs alle andre, så er det bare å sende en PM til oss hvis det kommer uønskede innlegg i salgstrådene. Da fjerner vi dem ASAP.
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hva slags motor, batteri sitter det på den? Hvor mye veier den? carbon? Hva kunne du tenkt deg i bytte?? Dette synes jeg var veldig rimelig, er umulig og få tak i det karroseriet i dag. Det er veldig sjeldent for og si det sånn Free bumpy
Gjest Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Hva slags motor, batteri sitter det på den? Hvor mye veier den? carbon? Hva kunne du tenkt deg i bytte?? Dette synes jeg var veldig rimelig, er umulig og få tak i det karroseriet i dag. Det er veldig sjeldent for og si det sånn Free bumpy Står en en RS-540 motor i den(ikke "sport-tuned"). Batteriene er 7,2 V NiMh 3800 mAh. Vekten er vel på ca 1,5-1,6 kg. Er forøvrig ikke så vanskelig å få tak i fra utlandet.
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2009 Skrevet Mai 4, 2009 Synd det ikke er sport tuned fra tamiya, det er veldig gode motorer. Skal tenke på det.
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Skrevet Mai 5, 2009 Byr 1300,- inkl. frakt. Har allerede takket nei til et bud på 1300 uten frakt så det blir nok for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå