jansson Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Hei jeg ønsker og gjøre min e36 litt høyere bak siden den er lavere bak en foran og dette er et problem når jeg skal ha på mine 18" felger. må jeg bytte demperne eller kan jeg bare bytte fjærer? noen andre muligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Henger meg på her! Har selv bytta noe dempergummi bak, som gav meg noen ekstra millimeter, men snakk om veldig lite her så om du trenger mye må det andre metoder til.. Har senka min 30mm bak, men kan subbe litt med 18" til tider, så å heve den ytterligere 5mm eller no hadde gjort susen;) Er kanskje noen andre deler som kan byttes ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 ja når den står på flatbakke er det snakk om 1,5 cm men så må jeg jo tenke på at jeg har folk baki innimellom og humpler..så kanskje jeg skulle hevet den en 5 cm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 5cm er en del når det kommer til senking/heving... Hvor mye er den senka nå? Hvordan dekk/felgdim? Kunne jo funka og bare hive på originalfjører hvis du absolutt skal ha den høyere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 vet ikke hvor mye den er senket nå virker som den bare er lavere bak. det er 18" 235/40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Er dempere ok, så er det jo fort gjort å bare bytte fjærer da Burde hjelpe det. Er jo sikkert senka 40/40 din nå. Ellers så går det an å putte 3 stk gummiklosser i hver fjær bak. av typen fra cd cardic som de selger på bilxtra. Da vil den bli høyere, og kanskje hakket stivere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 kan vel også kjøpe sånn "justerbart senkesett" bak? en mutter med skrue under fjæra bak? da blir den jo høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Eller kjøpe gummiunderlag til fjærene, da blir bilen valgfritt en halv eller en cm høyere, koster 60-70 kr pr.stk på Koed, og sikkert ikke mye mer hos din lokale BMW-forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå