Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
men er det ingen som har en å låne bort eller noe? blir veldi stress for meg å gå til en bmw forhandler eller noe... da det ikke finnes på bømlo der jeg bor..

Finnes det ikke en bilskrotning i nærområdet? De pleier og plukke div ting fra bilene som høgges. Stor mulighet for at de kan ha dette liggende for en billig penge.

Skrevet

20 spor kom jeg og frem til! så da vil den sikkert ikke passe... min bil er en e36 92mod,, å har desverre ingen dekkforhandlere på denne øya...

Skrevet

rogeren: hadde du giddet å målt diameteren på den? så kan jeg måle min å se om det i det hele tatt er lik str.. såg bare så liten ut den saken din..:P

Skrevet

Neste steg kan vel være en skikkelig rustløser og den berømte grisepikken.. Har funket for meg.. Idet du borrer hull til grisepikken så har jeg inntrykk av at du mister noe av spennet, selv om det spenner seg igjen i det du drar inn grisepikken, så har jo spennet sluppet opp litt.. Om du skjønner hva jeg mener ? Hehe

Lykke til ihvertfall :)

Skrevet

haha pussig en kamerat ringte akkuratt å spørte om jeg hadde en sånn en, for han hadde rota bort sin så stjerne pipe til å løsne boltene:P.. til slutt gikk han til naboen for han hadde nettopp kjøpt seg en bmw, men han hadde ikke låsebolter på sin.. så ble naboen med tilbake å så på bilen til kompisen min.. så sier naboen at her er det jo ikke no låsebolter:P... han kameraten min glemte at han hadde fått nye bolter når han satte på vinter dekka hehe.. da måtte jeg le være så borte så han ikke har sett det engang:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...