316_touring Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Skulle bytte til sommerdekk igår. Hjulboltene satt skikkelig fast og da jeg skulle ta av låsebolten på bakhjulet knakk adapteren selv om hjulkrysset var støttet godt. Hvordan får jeg ut låsebolten(e) uten adapter? Kan adapteren evt fremskaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 er det sånn spesiel låse bolt? slik at ikke folk kan stjele felgene med vannelig hjulkryss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Borr ett hull i den og skru inn noe som kalles grisepikk enkelt og fort gjort! den sitter bare i gjengene så det er en enkel jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Borr ett hull i den og skru inn noe som kalles grisepikk enkelt og fort gjort!den sitter bare i gjengene så det er en enkel jobb. Sånn jeg skjønner det er det "adapteren" og ikke selve bolten som knakk. Bolten er altså hel. Hvis du vet hvor låseboltene er kjøpt så kan du jo høre med de om de kan skaffe en ny. Det ligger en annen tråd om å få ut låsebolter uten "adapteren" her for tiden, ta en titt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå