general_tom Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 monterte supersport duplex eksos på bilenfor en stund siden,(bildet under) og nå driv jeg lurer på om jeg synes det er noe pent. skal ha ny fanger nå og da er det dumt og skjære i den hvis jeg ikke er sikker på om jeg skal ha det.. Men fram til poenget, jeg lurer på hvordan det er og kappe av det røret som går over til andre siden og sveise igjen hullet? Har det noe og si iforhold av motstand i potta? for vet ikke hvordan den potta ser ut innvendig. meste parten av eksosen kommer jo ut av den med lyddemper, men kommer jo en del ut v den andre og. Så hvis noen vet noe hadde det vært knall om du skriver:)
S.Arnesen Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Vet ikke helt om det blir noe ordning av å kutte og sveise. Det går åsåklart, men er det ikke bedre å selge og kjøpe en enkel? Angående hvordan potta ser ut innvendig så er den nok helt lik alle andre sportspotter, bare med en ekstra utgang...
general_tom Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 oki.. så det vil ikke bli noe mer motstand? litt lite bilde men
S.Arnesen Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 oci2y6.jpg Om du lukker den utgangen til potta på andre siden så vil jo eksosen få seg en bomtur, men at det vil skape noen problemer er lite sannsynlig...
general_tom Skrevet April 16, 2009 Forfatter Skrevet April 16, 2009 ja den vil jo det. men vet ikke helt hva jeg synes iforhold til at det bare blir lyddemper på den ene siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå