zHk Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Hei! Skal på BMW Stenshagen Lillestrøm i morgen på service II + bytting av diverse slitedeler. Regningen kommer til og bli ganske stor, så lurer på om det går ann og få delt opp regningen? Mvh, Jonas
EBørøsund Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Er vell bare å spørre de om, noe som sikkert går, men det vil nok koste..
jpse36 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 jobber ikke på bmw. men på bilverkstedet jeg jobber har de sluttet med dette nå pga finanskrisen. har altid gått før.
Lars89 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Har ikke vært på tale på de 2 verkstedene jeg har jobba på. Kan med nød gå med faktura, men da "kjenner" man kunden og vet at han betaler...
milhouse Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 jeg ville ikke tro de godtar det desverre. Er noen personer som ikke gjør opp for seg og de aller fleste er kontant kunder nå for tiden. Hvis du har vært der ofte og de kjenner deg så kan du sikkert få med deg faktura ellers må du nok belage deg på ta frem så mane kort som mulig!!!
raynik Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 ta deg ett lite forbrukslån da, er vel enklere.. det di kaller betal om 9 mnd..hehe
Bimmerlars Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 og vips er man å se på tv3 på onsdagskvelden
Jan Tore Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 og vips er man å se på tv3 på onsdagskvelden Skal vel litt mer enn det til for å havne der da.
Obben Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 ikje første gangen du gjør det men du er godt på vei om du bruker den muligheten.. lånte penger koster dobbelt så mye som sparte... spare litt penger å ha i backup har aldri vert dumt...
zHk Skrevet April 17, 2009 Forfatter Skrevet April 17, 2009 Var og leverte bilen i dag tidlig 07.00.. Spurte om jeg kunne få dele opp regningen.. De sa at det skulle ikke være noe problem.. Så håper de holder ord, for lønnen kommer først mandag.. Hehe
NiklasJa Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Har du vurdert å ta ut forskudd, evt ta ut feriepengene dine litt tidlig i år? Hvis du får igjen penger på skatten så jeg en reklame her om dagen (husker ikke firmaet) som kan låne deg 79% av beløpet og tar resten i renter. Forbrukslån er vel noe av det dyreste (les: dummeste) du kan gjøre. Hvis du deler opp regningen din hos verkstedet gjøres vel dette gjennom en finansieringspartner som verkstedet har, til blod rente.
Simpel Skrevet April 17, 2009 Skrevet April 17, 2009 Ser ut som denne saken går i boks, men i et annet tilfelle går det vel an å bruke Mastercard. Merk, så lenge du betaler innen den rentefrie perioden på 30 dager er gått ellers blir det og fryktelig dyrt.
zHk Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 I denne saken gikk det bra, ja. De sa at det er ikke vanlig å dele opp regningen nå i disse dager, men de skulle gjøre et unntak. Eneste som var litt kjipt er at de glemte stemple i serviceboka, så får vel ta en tur dit igjen å be de gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå